نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

ویل اسمیت از سرنوشت شخصیتش در فیلم روز استقلال ۲ شوکه شده است!

همان‌طور که پیش از این نیز مشخص شده بود،‌ ویل اسمیت در فیلم روز استقلال: تجدید حیات (Independence Day: Resurgence) حضور ندارد. حال وی درباره احساسش هنگامی که سرنوشت شخصیتش را فهمیده، صحبت‌هایی کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشد.

چندی پیش و همزمان با اکران اولین تریلر از فیلم روز استقلال: تجدید حیات، خبری منتشر شد که سرنوشت استیون هیلر، شخصیتی که در قسمت اول فیلم ایفای نقشش برعهده ویل اسمیت بود، را مشخص می‌کرد. در خبری که در وب‌سایتی که عوامل فیلم برای قسمت دوم روز استقلال راه‌اندازی کردند، سرنوشت هیلر اینگونه توضیح داده شده است:

هنگامی که هیلر در حال پرواز آزمایشی جنگنده بیگانگان بود، مشکلی در سیستم جنگنده پیش آمد که درنهایت منجر به مرگ کلنل هیلر شد. دلاوری‌های هیلر و این مسئله که وی یک تنه سفینه مادر بیگانگان را از بین برد، در جنگ سال ۱۹۹۶ وی را تبدیل به یک شخصیت محبوب جهانی‌ کرد. بااین‌حال جسمین همسر وی و پسرش دیلان، خاطره او را زنده نگه داشته‌اند.

حال ویل اسمیت در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت یاهو! داشته، گفت هنگامی که این خبر را شنیده، بسیار ناراحت شده است. یکی از دلایلی که اسمیت نمی‌توانست در فیلم بازی کند، همزمانی فیلم‌برداری آن با فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad) بود. بااین‌حال اسمیت در ادامه این مصاحبه اعلام کرده که پیش از این نیز چندین بار برای ایفای نقش کلنل هیلر با وی مذاکره شده است و او تایید کرد که با رولند امریچ (کارگردان فیلم) چندین بار دراین‌باره صحبت کرده است.

در انتهای این مصاحبه، اسمیت از اولین تریلر منتشر شده از فیلم بسیار تعریف کرد و گفت که هنگامی که این فیلم را برای اولین‌بار ببیند، بسیار احساساتی خواهد شد:

تریلر فیلم خیلی باحال به نظر می‌رسد. وقتی که فیلم اکران بشود و من آن را تماشا کنم، به احتمال بسیار زیاد صورتم پر از اشک خواهد شد.

داستان قسمت دوم فیلم روز استقلال، ۲۰ سال پس از وقایع قسمت اول اتفاق می‌افتد. انسان‌ها پس از شکست دادن بیگانگان در قسمت اول، از تکنولوژی‌های آن‌ها استفاده کردند تا به پیشرفت‌های تکنولوژیک چشمگیری دست پیدا کنند و این مسئله باعث خشم بیگانگان شده است و آن‌ها برای باز پس گرفتن تکنولوژی‌های خود دوباره به زمین حمله کردند.

از هنرپیشگان قسمت دوم می‌توان به ویویسا فاکس (در نقش جسمین، همسر کلنل هیلر)، جف گلدبلام (در نقش دیوید لوینسون)، برنت اسپاینر (در نقش دکتر برَکیش اوکان) و بیل پُلمن (در نقش توماس ویتمور) اشاره کرد که تمامی آن‌ها در قسمت اول نیز حضور داشتند. همچنین هنرپیشگان جدیدی مانند لیام همسورث، مایکا مونرو، شارلوت گینزبورگ، جاد هیرش و سلا وارد در این فیلم حضور دارند.

روز استقلال: تجدید حیات که به کارگردانی و نویسندگی رولند امریچ ساخته شده است در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۶ (۳۱ خرداد ۱۳۹۵) تقریبا ۲۰ سال پس از اکران فیلم نخست در سینماهای سراسر دنیا روی پرده می‌رود.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده