نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

اولین تصویر منتشر شده از بازی Outlast 2 «واقعا» ترسناک است!

کمپانی رِد بَرِلز چندی پیش ساخت نسخه دوم بازی ترسناک Outlast را تایید کرد. حال این کمپانی اولین تصویر را از بازی منتشر کرده است که یک عکس مفهومی ترسناک است. در ادامه مطلب زومجی می‌توانید این تصویر و توضیحات جدید سازندگان در مورد بازی را مشاهده کنید.

سازندگان بازی Outlast 2 در استودیو رد برلز، قصد ندارند تا رسیدن بازی به مراحل نهایی ساخت، اطلاعات خیلی زیادی در مورد آن منتشر کنند. به همین دلیل هم تا امروز فقط یک تریلر خیلی کوتاه در مورد بازی منتشر شده و امروز هم شاهد انتشار تصویری مفهومی از بازی هستیم که مردی با سلاح صلیب‌مانند را نشان می‌دهد که در تاریکی شب در حال نزدیک شدن به یک خانه است. در ادامه می‌توانید این تصویر را تماشا کنید:

اولین تصویر بازی Outlast

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، فعلا اطلاعات زیادی از نسخه دوم Outlast در دست نیست. ولی سازندگان اعلام کرده‌اند که داستان این بازی در همان بازه‌زمانی نسخه اول اتفاق خواهد افتاد. البته دیگر خبری از آن تیمارستان خوفناک و مریض‌ها و دکتر‌های روانی‌اش نخواهد بود و در این نسخه گیمر محیط‌های جدیدی را تجربه خواهد کرد که شخصیت‌های جدیدی در آن‌ها حضور دارند. البته فعلا درباره داستان بازی هیچ اطلاعاتی در دست نداریم.

به‌علاوه سازندگان با انتشار این تصویر جدید از بازی، توضیحاتی هم در مورد برنامه‌های خود برای ساخت بازی و تفاوت‌های آن با نسخه اول ارائه کرده‌اند. فیلیپ مورین، رییس استودیو رد برلز، امید زیادی به موفقیت نسخه دوم بازی دارد و در این مورد گفت:

خوش‌بختانه در مورد Outlast 2 همه‌چیز اعم از زمان انتشار بازی و چگونگی ساخت آن، طبق برنامه پیش می‌رود. اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم، هنگام ساخت نسخه اول بازی شرایط تفاوت زیادی با الان داشت و ما بازی را در شرایطی عرضه کردیم که بودجه‌مان رو به پایان بود. ولی بیش از ۳.۵ میلیون نفر در سراسر جهان بازی را انجام داده و تمام کردند و اکنون از لحاظ مالی شرایطی داریم که می‌توانیم تمامی رویا‌های خود را برای این بازی عملی کنیم.

نظر شما در مورد Outlast 2 که در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه می‌شود، چیست؟ آیا این بازی قادر خواهد بود موفقیت‌های نسخه اول را تکرار کند و دوباره به کابوسی جدید برای گیمر‌ها تبدیل شود؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده