نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

ماد جدید بازی Fallout 4، گرافیک بازی را شبیه به Borderlands می کند

جامعه گیمرهای بازی Fallout 4، از زمان عرضه بازی مادهای بسیار زیادی را برای آن منتشر کردند. اخیرا مادی برای بازی منتشر شده که گرافیک بازی را تبدیل به گرافیک سل‌شید شبیه به بازی Borderlands می‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چند روز پیش مادی توسط کاربری به نام Reddit_is_wrong در وب‌سایت ردیت منتشر شد که گرافیک واقع‌گرایانه بازی Fallout 4، جدیدترین ساخته کمپانی بتسدا، را با گرافیک سل‌شید شبیه به بازی Borderlands جایگزین می‌کرد:

ماد گرافیکی سل‌شید بازی Fallout 4

این تغییر گرافیکی با دست بردن در فایل SweetFX/Reshade ENB Injector به همراه تعدادی ماد دیگر میسر شده است. اگر می‌خواهید که راهنمای قدم به قدم این ماد را بخوانید و خودتان آن را امتحان کنید، می‌توانید به صفحه ردیت مخصوص این ماد مراجعه کنید. کاربر Reddit_is_wrong درباره نحوه ساخت این ماد، اینگونه توضیح داد:

من ابتدا شروع به کار برروی پریست SeetFX برای بازی Fallout 4 کردم و سپس فایل .ini را دستکاری کردم تا بتوانم قابلیت سل‌شید را فعال کنم. با این حال شما نیز می‌توانید هرطور که دوست دارید فایل ini را شخصی‌سازی کنید تا به گرافیک مورد نظر خود دست یابید.

وی در ادامه اعلام کرد که به نظر او این سبک گرافیکی بیشتر مناسب بازی فال‌آوت ۴ است و بتسدا می‌توانست با ساختن بازی با این گرافیک، به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی Fallout 4، چندی پیش این بازی توانست در رویداد جوایز بازی‌های سال ۲۰۱۵ زومجی، لقب بهترین بازی سال را دریافت کند. همچنین اگر شما از طرفداران بازی هستید و به موسیقی‌های آن علاقه دارید، می‌توانید از طریق زومجی تمام موسیقی‌های ایستگاه رادیویی دایموند سیتی را دانلود کنید.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر شد و توانست با نظر مثبت منتقدین و بازیکنان روبه‌رو شود. ما نیز در زومجی بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن امتیاز عالی ۹ را دادیم. افشین پیروزی در نقد خود نوشت:

فال‌اوت دقیقا در لبه تبدیل شدن به یک شاهکار بدون نقص قرار دارد. بتسدا اگر فقط کمی به جزییات گرافیکی بازی دقت بیش‌تری می‌کرد، هیچ عامل دیگری نمی‌توانست باعث شود تا این اثر به‌یاد‌ماندی نمره کامل را دریافت نکند. فال‌اوت 4 در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده است و گیمر‌ها و مخصوصا طرفداران سبک نقش‌آفرینی می‌توانند برای مدت زمان بسیار طولانی از آن لذت ببرند.

نظر شما درباره این ماد بازی چیست؟

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده