نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

۶۷ شخصیت در فیلم Avengers: Infinity War حضور خواهند داشت!

اخیرا جو و آنتونی روسو، کارگردانان فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War) در مصاحبه‌ای اعلام کردند که در این فیلم، ۶۷ شخصیت اعم از ابرقهرمانان، ضدقهرمانان و مامورین شیلد حضور خواهند داشت! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت، قرار است پایانی باشکوه بر ده سال دنیای سینمایی مارول باشد. این فیلم که قرار است در دو قسمت ساخته و اکران شود، به نوعی پایان بخش فاز سوم دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت کمیک بوک مووی، امروز، آنتونی و جو روسو، دو کارگردان فیلم، در جریان مراسمی که در شهر نیو اورلئان برگزار شد، به طرفداران اعلام کردند که در مجموع در این دو فیلم ۶۷ (!) شخصیت اعم از ابرقهرمانان، ضدقهرمانان و مامورین ارگان شیلد حضور خواهند داشت:

ما می‌خواهیم در دو فیلم جنگ بی‌نهایت، سنگ تمام بگذاریم و به همین دلیل می‌خواهیم در حدود ۶۷ شخصیت در این دو فیلم قرار دهیم!

برادران روسو هیچ اطلاعاتی از شخصیت‌های جدیدی که قرار است در کنار شخصیت‌های قبلی دنیای سینمایی مارول در این فیلم حضور داشته باشند، به طرفداران ارائه نکردند. با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که عدد ۶۷، بسیار بیشتر از مجموع تمام شخصیت‌هایی است که تا به حال در دنیای سینمایی مارول حضور داشته‌اند و هنوز مشخص نیست که آیا روسوها می‌خواهند از طریق این دو فیلم و با معرفی کردن شخصیت‌های جدید، فاز بعدی دنیای سینمایی مارول را آغاز کنند یا خیر. ولی با این خبر، احتمال به وقوع پیوستن این موضوع، بسیار بیشتر از قبل شده است.

برادران روسو پیش از این اعلام کرده بودند که دو فیلم جنگ بی‌نهایت، یک پایان فوق‌العاده بزرگ برای اولین دهه فیلم‌سازی کمپانی مارول است.

قسمت اول Avengers: Infinity Wars برای اکران در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) و قسمت دوم یک سال بعد یعنی در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده‌اند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده