نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: ساخت قرارگاه Fallout 4 شبیه شهر معلق کلمبیا در BioShock Infinite

ساخت قرارگاه در بازی Fallout 4 یک مکانیزم بسیار جذاب و کاربردی است. یکی از طرفداران این بازی با نام مستعار Girl Plays Game یک قرارگاه جالب شبیه شهر کلمبیا در BioShock Infinite ساخته که تماشای آن خالی از لطف نیست.

یکی از طرفداران بازی فال‌آوت ۴ به نام Girl Plays Game به‌تازگی قرارگاهی در بازی ساخته که بسیار شبیه به شهر کلمبیا در بازی Bioshock: Infinite است. وی این موضوع را در توییترش اعلام کرده است. با اینکه این قرارگاه دقیقا از روی شهر معلق کلمبیا ساخته نشده است اما وسواسی که در طراحی آن به کار رفته، درکنار فضاهای درونی و ساختمان‌های چندطبقه باعث می‌شود تا با اولین نگاه به ظاهر این قرارگاه بلافاصله به یاد BioShock Infinite و محیط‌های این بازی بیفتید. ویدئوی زیر را تماشا کنید تا متوجه ارزش کار سازنده‌ی آن شوید:

این قرارگاه به قدری زیبا و شگفت‌انگیز است که حتی ایررشنال گیمز، سازنده‌ی BioShock Infinite نیز نسبت به آن واکنش نشان داده و پیام Girl Plays Game در توییتر را دوباره منتشر کرده است.

این اولین باری نیست که بازیکن‌ها با استفاده از بخش ساخت قرارگاه در Fallout 4 اقدام به خلق ساختمان‌های جالب می‌کنند؛ چندی پیش هم یکی از طرفداران مجموعه‌ی «جنگ ستارگان» قرارگاه خود را شبیه ربات‌های AT-AT که یکی از نمادهای معروف سری Star Wars هستند ساخته بود.

شما هم می‌توانید قرارگاه‌تان را در Fallout 4 طبق سلیقه خود بسازید. این قابلیت که از نظر بکارگیری قوه‌ی تخیل و خلاقیت بازیکن‌ها چیزی کم از بازی Minecraft ندارد می‌تواند منجر به ساخت بناهای ابتکاری بی‌شماری در آینده شود.

Fallout 4 پنجمین بازی اصلی از این مجموعه‌ی نقش‌آفرینی است که در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۵ (۱۹ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. منتقد زومجی در نقد خود از این بازی نمره‌ی عالی ۹ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفت. برای آشنایی بیشتر با روند گیم‌پلی Fallout 4 می‌توانید به بخش راهنمای این بازی مراجعه کنید.

Fallout 4 از نگاه نویسندگان زومجی به‌عنوان بهترین بازی نقش‌آفرینی و بهترین بازی سال ۲۰۱۵ انتخاب شده است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده