نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بسته‌الحاقی Blood and Wine آخرین حضور شخصیت گرالت در سری Witcher خواهد بود

سی‌دی‌پراجکت‌رِد، خالق بهترین بازی سال ۲۰۱۵، اطلاعات جدیدی را از بسته ی الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 منتشر کرد. این استودیو به سختی مشغول کار روی این بسته‌ی الحاقی است تا داستان خوبی را به طرفداران ارائه دهد. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

The Witcher 3 از آن دست بازی‌هایی است که از شخصیت‌هایی جذاب و داستان‌هایی شناور بهره می‌برند. به نظر می‌رسد که سازندگان سعی می‌کنند تا در بسته‌ی الحاقی جدید این بازی به نام Blood and Wine، این ویژگی‌ها را به حد اعلای خود برسانند.

به‌تازگی تعدادی از سازندگان بازی از استودیو سی دی پراجکت رد که میهمان سایت EuroGamer بوده‌اند، در صحبت‌هایی اطلاعات جدیدی را از این بسته‌ی الحاقی جدید ارائه کرده‌اند. شاید جالب‌ترین بخش این محتوای جدید این نکته باشد که این آخرین داستان Witcher است که در آن

گرالت در نقش شخصیت اصلی ظاهر می‌شود.

به‌گفته‌یجیکوب سزامالک، نویسنده‌ی ارشد داستان بازی، تیم سازنده اعتقاد دارد چیزی را خلق کرده که حتی از خود بازی اصلی هم بهتر است. جالب است بدانید که سازندگان در ابتدا از این موضوع نا‌امید بودند که بتوانند در زمان فرارسیدن کریسمس یک خط داستانی مرتبط را عرضه کنند، اما این کار به‌لطف بسته‌ی الحاقی Blood and Wine میسر شده است. تیم سازنده همچنین برنامه‌ریزی کرده‌اند تا شخصیت دیگری به جز گرالت را در نسخه‌های آتی کاراکتر اصلی بازی کنند.

استودیو سی‌دی‌پراجکت‌رِد پیش از این محتواهای دیگری را هم برای بازی محبوب خود منتشر کرده بود و به نظر می‌رسد که Blood and Wine هم یک بسته‌ی الحاقی خوب از کار درآید. هنوز تاریخ انتشار رسمی‌ای برای این بسته‌ی جدید اعلام نشده است. این استودیوی لهستانی اخیرا به‌روزرسانی‌ای را هم برای بازی‌اش منتشر کرده بود. بازی The Witcher 3 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی‌سی، پلی استیشن ‌4 و ایکس باکس وان در دسترس است و بسته‌ی الحاقی جدید Blood and Wine هم به‌زودی برای آن منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده