نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: نحوه حل کردن معماها در بازی Unravel

مدت زمان زیادی تا انتشار بازی مستقل دوست‌داشتنی Unravel باقی‌نمانده است و امروز الکترونیک آرتز، ناشر بازی، ویدیویی در کانال رسمی خود در یوتیوب منتشر کرده که نحوه حل معماها در بازی را نشان می‌دهد.

بدون شک یکی از بازی‌های مستقل بسیار مورد انتظار امسال، بازی Unravel است. گیم‌پلی خاص و طراحی هنری فوق‌العاده بازی، تا به حال بسیاری از گیمرها را مجذوب خودش کرده است. در حالیکه زمان زیادی تا انتشار بازی باقی‌نمانده است، امروز الکترونیک آرتز که وظیفه انتشار بازی را بر عهده دارد، ویدیویی از نحوه حل کردن معماها در Unravel با استفاده از یارنی، شخصیت اصلی دوست‌داشتنی بازی، منتشر کرده است. نکته مشترک این ویدیو با ویدیوهای قبلی این بازی، زیبایی چشم‌نواز آنها است:

Unravel که توسط مارتین ساهلین ساخته شده است، یک بازی در سبک پلتفرمر معمایی است که شما را در نقش یک عروسک نخی به نام یارنی قرار می‌دهد. گیم‌پلی بازی بر اساس نخی بودن این شخصیت طراحی شده و بسیاری از معماهای بازی نیازمند این هستند که شما با استفاده از نخ‌های شخصیت بازی، آنها را حل کنید و باید در اینکار استراتژی داشته باشید. زیرا اگر قبل از رسیدن به چک‌پوینت تمام نخ‌های تشکیل دهنده شخصیت را استفاده کرده باشید، امکان پیشروی بیشتر نخواهید داشت و این مساله باعث می‌شود که معماهای بازی نیاز به فکر کردن زیاد داشته و چالش برانگیز باشند.

بازی Unravel در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۶ (۲۰ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی‌ و ایکس‌باکس وان و فقط به صورت دیجیتالی و با قیمت ۱۴.۹۹ پوند / ۱۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. هم‌چنین چندی پیش مشخص شد که کاربران سرویس EA Access، پنج روز زودتر یعنی در تاریخ ۱۵ بهمن، می‌توانند از طریق این سرویس بازی را تجربه کنند و در صورت تصمیم به خرید بازی، از ده درصد تخفیف برخوردار شوند.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده