// دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

شایعه: Call of Duty: Black Ops بزودی بر روی ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود

بر طبق شواهدی که اخیرا منتشر شده بازی Call of Duty: Black Ops از طریق قابلیت Backwards Compatibility بزودی بر روی کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. با زومجی همراه باشید.

به تازگی تعدادی از گیمرها توانسته‌اند بسته الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops را بر روی کنسول ایکس‌باکس وان بارگیری کنند. بر همین اساس می‌توان انتظار داشت که بازی Call of Duty: Black Ops بزودی بوسیله قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل در دسترس دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان نیز قرار بگیرد. وب‌ سایت اسپانیایی SoloXboxOne گزارش داده که اعضای این وب سایت توانسته‌اند سومین بسته الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops به نام Annihilation را از طریق فروشگاه ایکس‌باکس وان در اسپانیا دانلود کنند.

این‌طور که از شواهد مشخص است، اکتیویژن به دلیل تاثیرگذاری بر روی فروش بازی‌های جدیدتر سری Call of Duty  قصد ریمستر کردن هیچ‌یک از بازی‌های قبلی را ندارد. به همین دلیل ویژگی پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل تنها راه تجربه بازی‌های قبلی سری Call of Duty بر روی کنسول نسل هشتم مایکروسافت است. مایکروسافت بر خلاف گذشته بازی‌هایی که به این قابلیت افزوده می‌شوند را به صورت ماهانه اعلام نمی‌کند و هر زمان که یک بازی آماده می‌شود به لیست بازی‌های این قابلیت اضافه می‌شود.

Call of Duty: Black Ops محصول استودیو تری‌آرک و کمپانی اکتیویژن در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۰ (۱۸ شهریور ۱۳۸۹) بر روی پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 3، نینتندو وی، ایکس‌باکس 360 و نینتندو DS عرضه شد. از ویژگی‌های مثبت بازی می‌توان به داستان مناسب، بخش چند نفره خوش ساخت و حالت زامبی اشاره کرد. در مجموع ۴ بسته الحاقی به نام‌های First Strike، Escalation، Annihilation و Rezurrection برای این بازی عرضه شده که بر روی بخش چند نفره و حالت زامبی تمرکز دارند. Call of Duty: Black Ops در روز اول عرضه در بازار ایلات متحده و بریتانیا ۵.۶ میلیون نسخه فروش داشته است و با پشت سر گذاشتن Modern Warfare 2 رکورد بیشترین فروش محصولات سرگرمی در روز اول را به نام خود ثبت کرد. تنها پس از گذشت پنج روز از عرضه، این بازی با فروشی معادل ۶۵۰ میلیون دلارتوانست رتبه Modern Warfare 2 با ۵۵۰ میلیون دلار فروش را از آن خود کرد. در دسامبر سال ۲۰۱۰ اعلام شد که این بازی در سرتاسر جهان بیش از یک میلیارد دلار و ۲۶.۲ میلیون نسخه فروش داشته است. همچنین براساس گزارش هالیوود ریپورتر Call of Duty: Black Ops پرفروش‌ترین بازی تاریخ ایالات متحده و بریتانیا بوده است، که هم اکنون این مقام در بریتانیا به نام بازی Grand Theft Auto V ثبت شده است.

منبع: Attack of the Fan boy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده