نویسنده: معین کلهری
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

بازی Quantum Break برای رایانه‎های شخصی رده بندی سنی شد

نظام رده بندی سنی بازی‌های ویدیویی در برزیل، بازی Quantum Break را  که یکی از موردانتظارترین آثار ایکس‌باکس وان به حساب می‎آید برای رایانه‎های شخصی رده‎بندی سنی کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در حالی که اثر Quantum Break آخرین مراحل ساخت خودش را سپری می‎کند، نظام رده بندی سنی بازی‌های ویدیویی در برزیل، این بازی را برای پلتفرم رایانه‎های شخصی رده بندی سنی کرده است. با این حال، عرضه بازی یاد شده برای رایانه‎های شخصی دور از انتظار است؛ اما در دسترس قرار گرفتن آثار انحصاری پیشین مایکروسافت مانند Dead Rising 3 ،Ryse: Son of Rome و Killer Instinct برای پی‎سی، بیش از پیش به این امر تصدیق می‎بخشند.

بازی Quantum Break

همان‎طور که در تصویر فوق مشاهده می‎کنید، سرشناسه این اثر بروز و پی‎سی به پلتفرم‌های آن اضافه شده است.

البته رمدی اینترتینمنت، سازنده بازی، هیچ چیزی را به صورت رسمی‌ تایید نکرده است؛ اما در سال گذشته طی یک مصاحبه با وبسایت گیم‎اینفورمر، سم لیک، کارگردان بازی، در مورد عرضه این بازی بر روی پی‏‎سی اظهار امیدواری کرده بود.

در راستای اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش مشخص شد که این بازی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند. همچنین، مطلع شدیم که ایده‎ی جسورانه اثر Quantum Break ثمره‎ی یک پیش‎نویس قدیمی از بازی تحسین‏‎شده Alan Wake بوده است.

این بازی ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود که با تاخیر روبرو شد و حال قرار است در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (۱۷ فروردین ۹۴) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‎باکس وان در دسترس قرار‎ بگیرد که باید منتظر ماند و دید آیا نسخه پی‌سی بازی هم تایید و منتشر خواهد شد یا خیر.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده