نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

وجود یک بخش داستانی بزرگ برای بازی Street Fighter V تایید شد

کمپانی کپکام، ناشر و سازنده‌ی بازی مبارزه‌ای Street Fighter V اعلام کرد که بخش داستانی این بازی در بین سایر بازی‌های این مجموعه که قبلا منتشر شده‌اند، بزرگترین و گسترده‌ترین خواهد بود. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

کپکام در مصاحبه‌ای که به صورت تلفنی با وب‌سایت ای‌جی‌ان انجام داد وجود بخش داستانی را برای پنجمین شماره از مجموعه‌ی Street Fighter تایید کرد. Street Fighter V که ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) منتشر خواهد شد در ابتدا فقط دارای بخش داستانی معمولی به صورت آرکید خواهد بود؛ یعنی شما می‌توانید با انتخاب هر شخصیت یک پیش‌زمینه‌ی داستانی از او ببینید و سپس با حریفان مختلف به مبارزه بپردازید. تا به اینجا همه چیز شبیه شماره‌های قبلی مجموعه و سایر بازی‌های این سبک است، اما در ماه ژوئن (خرداد - تیر) کپکام یک آپدیت کاملا رایگان برای Street Fighter V منتشر می‌کند که بخش داستانی گسترده‌ای را به بازی اضافه خواهد کرد. گفته می‌شود که این بخش شامل بیش از یک ساعت میان‌پرده برای روایت جذاب‌تر داستان بازی خواهد بود. شما می‌توانید تریلر بخش داستانی بازی را در یوتیوب مشاهده کنید.

علاوه بر این کپکام درباره‌ی نحوه‌ی استفاده از سیستم «پول مبارزه» (Fight Money) در بازی توضیح داد. بازیکن‌ها می‌توانند با مبارزه کردن در حالت‌های مختلف Street Fighter V پول مبارزه بدست آورند و سپس آن را برای خرید شخصیت‌هایی که در آینده از طریق محتواهای دانلودی به بازی اضافه می‌شوند خرج کنند. انجام بازی به صورت آفلاین به اندازه‌ی کافی پول مبارزه در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند اولین شخصیت دانلودی بازی را که در ماه مارس (اسفند ۹۴ - فروردین ۹۵) عرضه می‌شود خریداری کنند. از این تاریخ به بعد بخش جدیدی به نام «ماموریت‌های روزانه» نیز به بازی اضافه خواهد شد که از این طریق هم می‌شود پول بیشتری کسب کرد. البته برای بازیکن‌هایی که می‌خواهند مهارت‌های خود را در بخش آنلاین محک بزنند شرکت در رقابت‌های رتبه‌بندی بهترین راه برای بدست آوردن پول مبارزه است. این سیستم جدید که کپکام آن را برای اولین بار در Street Fighter V مورد استفاده قرار می‌دهد بسیار جالب به نظر می‌رسد؛ مخصوصا چون بازیکن‌ها بدون پرداخت کردن پول واقعی و فقط با تکیه بر توانایی خود می‌توانند شخصیت‌های جدید را به بازی اضافه نمایند.

بازی Street Fighter V در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۶ (۲۷ بهمن ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. این بازی از قابلیت چندپلتفرمی (Cross-Platform) نیز پشتیبانی می‌کند؛ یعنی بازیکن‌های تمام پلتفرم‌ها می‌توانند در بخش آنلاین بازی با هم مبارزه کنند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده