نویسنده: محمد رستمی
// شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

مایکروسافت تاکنون ۱۹ میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان به فروش رسانده است

بر اساس آخرین اخبار، کنسول‌های نسل هشتم یعنی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تاکنون جمعا بیش از ۵۵ میلیون دستگاه به فروش رسانده‌اند حال آنکه سهم سونی از این میزان فروش تقریبا دوبرابر مایکروسافت است و مایکروسافت موفق شده ۱۹ میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان به فروش برساند. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

اخیرا  بلیک جورگنسون، مدیر ارشد مالی کمپانی  الکترونیک آرتز اعلام کرده که حدود ۵۵ میلیون دستگاه کنسول نسل هشتم به فروش رسیده است.

در حالی که مایکروسافت آمار دقیقی از میزان فروش ایکس‌باکس وان ارائه نکرده، اما سونی معمولا به صورت ماهانه یا هر چند ماه طی گزارشات مالی خود، آماری از فروش کنسول پلی‌استیشن 4 ارائه می‌دهد. آخرین آمار اعلام شده از سوی سونی نشان از فروش بیش از ۳۶ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 دارد و با کمی جمع و تفریق عدد ۱۹ میلیون برای مایکروسافت به دست می‌آید!

اینطور که آمارها نشان می‌دهند مایکروسافت در سال‌های گذشته در فروش بازی، کنسول و  حساب ایکس‌باکس لایو  روند افزایشی ثابتی را تجربه کرده است. به هرحال با توجه به آنکه سال گذشته Rise of the Tomb Raider و Halo 5 برای ایکس‌باکس وان عرضه شدند و امسال نیز بازی‌های انحصاری قدرتمندی همچون Quantum Break و Recore قرار است منتشر شوند، پیش‌بینی می‌شود امسال مایکروسافت فروش بسیار خوبی را تجربه کند.

منبع: WinBeta


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده