نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

کنسول نینتندو NX با یک بازی Smash Bros منتشر خواهد شد

دکتر سرکان توتو، یکی از تحلیلگران معروف و معتبر صنعت بازی‌های ویدیویی، اعلام کرد که نینتندو NX، کنسول جدید این کمپانی ژاپنی، با یک بازی Super Smash Bros عرضه خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

دکتر سرکان توتو، یکی از تحلیلگران صنعت بازی‌های ویدیویی که معمولا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را در رابطه با صنعت بازی‌های رایانه‌ای ژاپن در توییتر با گیمرها به اشتراک می‌گذارد،‌ پیش‌بینی‌های جدیدی درباره نینتندو کرده است که شنیدن آنها برای طرفداران این کمپانی هیجان‌انگیز است. وی در حساب رسمی خود در توییتر گفت:

باندای نامکو در حال ساخت چند بازی برای کنسول نینتندو NX است. قرار است یک نسخه از مجموعه Smash Bros جزو بازی‌های زمان عرضه این کنسول باشد. با این حال من درباره تاریخ عرضه کنسول مطمئن نیستم. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا این بازی، یک بازی جدید از این مجموعه خواهد بود یا نه،‌ اما منبع خبر، موثق است.

با اینکه به هیچ عنوان نمی‌شود به اخباری که در اینترنت منتشر می‌شود استناد کرد، با این حال به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌های توتو به واقعیت بپیوندد. همچنین احتمال این نیز می‌رود که بازی زمان عرضه نینتندو NX، یک بازی جدید از این مجموعه نباشد و بلکه یک نسخه بروزرسانی شده از بازی Super Smash Bros باشد که برای کنسول Wii U و 3DS منتشر شد.

هنوز مشخص نیست که نینتندو چه برنامه‌هایی برای این بازی در سر دارد، اما اگر این شایعات که NX هم کنسول دستی خواهد و بود و هم یک کنسول خانگی،‌ صحت داشته باشند، این کمپانی ژاپنی می‌تواند فاصله بین دو نسخه مختلف از قسمت چهارم بازی را که هم برای Wii U  و هم برای 3DS منتشر شده بود، از بین ببرد و می‌تواند هر دو نسخه از بازی را با هم ادغام کند. اگر نینتندو تصمیم بگیرد چنین کاری انجام دهد، به احتمال زیاد به موفقیت دست پیدا خواهد کرد زیرا با این‌کار این احتمال می‌رود که طرفدارانی که کنسول نسل قبلی نینتندو را تهیه نکردند، NX را تهیه کنند و همچنین طرفداران جدید به خریدن این کنسول ترغیب شوند.

درباره دیگر بازی‌های در دست تولید برای این کنسول توسط باندای نامکو اما نظر دادن سخت‌تر است اما به نظر می‌رسد این کمپانی دستی در ساخت بازی‌های مجموعه Zelda و Mario که قرار است برای NX  منتشر شوند، خواهد داشت.

نظر شما درباره انتشار بازی Super Smash Bors برای کنسول NX چیست؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده