نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

Street Fighter IV در بین آثار مسابقات بازی‌های مبارزه‌ای EVO 2016 حضور نخواهد داشت

EVO یکی از بزرگ‌ترین مسابقات مرتبط با بازی‌های ویدیویی و بزرگ‌ترین رقابت مرتبط با بازی‌هایی مبارزه‌ای است که هر ساله برگزار می‌شود. حال مسئولین این رقابت‌ها تصمیم گرفته‌اند تا بازی Street Fighter IV در رقابت‌های امسال حضور نداشته باشد. با زومجی همراه باشید.

اخیرا مسئولین برگزاری مسابقات بزرگ EVO اسامی بازی‌های مبارزه‌ای حاضر در رقابت‌های امسال را اعلام کرده‌اند که در این بین نام بازی Street Fighter IV به چشم نمی‌خورد. اسامی کامل بازی‌های حاضر به شرح زیر است:

حضور دو نسخه از سری بازی‌های Super Smash Bros و مخصوصا نسخه Melee آن که ۱۵ سال از انتشارش در کنسول گیم‌کیوب می‌گذرد، باعث شده افراد زیادی به نبود Street Fighter IV اعتراض کنند؛ چرا که این بازی سال پیش پرطرفدار‌ترین اثر در تورنمنت EVO بود و هزاران نفر مسابقات آن را تماشا کردند.

البته در طرف مقابل، افرادی حضور دارند که این تصمیم EVO برای حذف نسخه چهارم استریت فایتر و جایگزینی آن را با Street Fighter V تایید می‌کنند. چرا که علاقه‌مندان پیش از شروع رقابت‌ها در ۲۵ تیر ۹۵، نزدیک به چهار ماه فرصت دارند تا نسخه پنجم بازی را تجربه کنند و همچنین شباهت‌های زیاد بین نسخه‌های چهار و پنج استریت فایتر، حضور قسمت قبلی را در این رقابت‌ها بی‌معنی می‌کنند. این دسته از افراد همچنین حضور دو نسخه از Super Smash Bros را به دلیل تفاوت‌های زیاد بین این بازی‌ها بلامانع می‌دانند.

البته کماکان افراد و گیمر‌های مرتبط به این رقابت‌ها به نبود بازی Street Fighter IV در آن معترض هستند. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده