// دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

بررسی ویدیویی بازی Rise of the Tomb Raider

پس از هیاهوی انحصاری زمانی شدن Rise of the Tomb Raider، بالاخره این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان و حال برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و می‌توان گفت که واقعا گل کاشت.  با زومجی همراه باشید.

 در این سال‌های نه چندان دوری که از شروع نسل جدید گذشته است، تا قبل از این بازی شخصیتی را ندیدیم که انقدر در یک بازی، طبیعی و زنده به نظر برسد. شاید در میان‌پرده بازی‌های مختلف شخصیت‌های کامل و بی‌نقصی را ببینیم که به سرعت ما را محو طبیعی بودن خود کنند. اما درون یک بازی؟ شاید. اما به راحتی می‌توان گفت که لارا کرافت در بازی Rise of the Tomb Raider نه تنها در میان پرده‌ها، بلکه در قدم به قدم لحظات بازی طبیعی، جذاب و فوق‌العاده ظاهر شده است. در قسمت اول ریبوت Tomb Raider بزرگ‌ترین مشکل این بازی، قلاده‌ای بود که بازی Uncharted دور گردن این اثر آویخته بود و هر گوشه آن با این بازی محبوب پلی‌استیشن مقایسه می‌شد. خوشبختانه با تغییر نسل و خرج‌ها و کمک‌های مایکروسافت در جهت خلق یک بازی به مراتب بهتر نسبت به شماره قبل، با اثری رو به رو شدیم که بیشتر به ریشه‌های خود Tomb Raider نزدیک بود تا یک بازی شبیه به Uncharted استودیو ناتی داگ. حال  Tomb Raider به همان بازی جذاب، دلنشین و زیبایی تبدیل شده که از آن انتظار می‌رفت.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

 

برای تهیه بازی Rise of the Tomb Raider و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی سی ایکس باکس مراجعه کنید.

p30

زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟

درباره آیتم‌های ویدیویی اختصاصی زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده