نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

بتسدا حضور در نمایشگاه E3 2016 را تایید کرد

بتسدا سال گذشته برای اولین بار کنفرانس اختصاصی خود را در نمایشگاه E3 برگزار کرد و این مراسم آن قدر بی‌نظیر بود که عملا جانی دوباره به نمایشگاه‌های E3 داد. حال این کمپانی بازیسازی بزرگ حضور در E3 2016 را هم تایید کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سال ۲۰۱۵ و زمانی که نمایشگاه‌های E3 کم‌کم بوی تکرار می‌گرفتند، بتسدا تصمیم گرفت تا برای اولین بار در این نمایشگاه حضور داشته باشد و این حضور به معنی واقعی جانی دوباره به نمایشگاه‌های E3 بخشید تا کنفرانس این کمپانی به عنوان یکی از بهترین کنفرانس‌های E3 2015 معرفی شود. کنفرانسی که بازی مورد‌انتظار Fallout 4 در آن معرفی شد و همچنین یک نسخه موبایل از این سری با نام Fallout Shelter معرفی و عرضه شد. به‌علاوه توضیحات دقیق‌تر در مورد نسخه جدید Doom در نمایشگاه ارائه شدند و بتسدا از نسخه دوم Dishonored 2 هم رسما رونمایی کرد.

حال این کمپانی بزرگ بازیسازی حضور در نمایشگاه E3 2016 را هم با انتشار تصویری در توییتر رسمی خود تایید کرده است که می‌توانید این تصویر را در ادامه تماشا کنید:

Bethesda E3 2016

بر اساس اعلام رسمی بتسدا و همان‌طور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، کنفرانس این کمپانی ساعت ۶:۳۰ دقیقه روز ۲۴ خرداد برگزار خواهد شد. بازی‌هایی که انتظار می‌رود در کنفرانس بتسدا حضور داشته باشند Doom، Dishonored 2 و BattleCry هستند و شاید هم مثل سال گذشته شاهد شگفتی و رونمایی از IP‌های جدید باشیم. شخصا علاقه زیادی دارم تا نسخه جدید سری Elder Scrolls در این نمایشگاه معرفی شود که البته کمی بعید به نظر می‌رسد.

شما دوست دارید چه بازی‌هایی در کنفرانس بتسدا حضور داشته باشند؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده