نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

تماشا کنید:‌ بیش از ۶ دقیقه از گیم پلی بازی Dark Souls 3

فرام سافت‌ور، توسعه دهنده بازی Dark Souls 3، دیروز یک استریم زنده از بازی برگزار کرد و یکی از کاربران وب‌سایت یوتیوب به نام گیلمور میتزی، توانست بیش از ۶ دقیقه از این استریم زنده را ضبط کند. با زومجی و تماشای ویدیوی جدید گیم‌پلی بازی همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار بازی Dark Souls 3 نمانده است و طرفداران کمپانی فرام سافت‌ور و به خصوص مجموعه محبوب Dark Souls بی‌صبرانه منتظر این هستند که ببینند این استودیو محبوب ژاپنی، چه محصولی برای آنها ساخته است. دیروز در جریان یک استریم زنده که از طرف فرام سافت‌ور پخش شد، قسمت‌های جدیدی از بازی به طرفداران نشان داده شد. یکی از کاربران وب‌سایت یوتیوب به نام گیلمور میتزی، توانست در حدود ۶ دقیقه از این استریم را ضبط کند که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

|

نکته بسیار جالب درباره این ویدیو جدید، شباهت بسیار زیاد Dark Souls 3 به دیگر بازی تحسین شده این استودیو یعنی Bloodborne است. محیط جنگلی سیاه و نحوه رویکرد بازیکن در مبارزه،‌ سریعا شما را به یاد بازی Bloodborne می‌اندازد. یکی دیگر از نکاتی که بازی از Bloodborne وام گرفته است، توانایی فرار به طرفین به جای غلت زدن است. اگر با دقت به ویدیو نگاه کنید، متوجه می‌شوید که استفاده از این قابلیت، به جای کم کردن از نوار استقامت شما، از نوار جادوی شما کم می‌کند. احتمال می‌رود که قابلیت فرار به طرفین جزو تکنیک‌های جدید «هنر اسلحه»‌ بازی باشد که پیش از این اطلاعات کمی در رابطه با آن منتشر شده بود.

یکی دیگر از حرکاتی که در این ویدیو قابل مشاهده است و بیننده را باز هم به یاد بازی Blodborne می‌اندازد، توانایی رفتن به پشت سر دشمن و ضربه زدن با چاقو در حین مبارزه است. حتی افکت‌های خون و صدا نیز بسیار به Bloodborne شبیه هستند. نوار جادوی جدید نیز این نکته را تایید می‌کند که در قسمت سوم دارک سولز، جادوگری نقش بیشتر و مهم‌تری دارد.

بازی Dark Souls 3 در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین ۱۳۹۵) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره این ویدیو جدید منتشر شده از بازی چیست؟

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده