// جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

جلسه مشترک کوجیما و گیلرمو دل تورو در اجلاس DICE

حضور گیلرمو دل‌تورو، کارگردان مشهور هالیوود در صنعت بازی‌های ویدیویی هیچگاه با موفقیت و اقبال روبه‌رو نبوده است. حال اخیرا این کارگردان پرآوازه ژانر ترس همراه با هیدئو کوجیما در جلسه این ماه اجلاس D.I.C.E حضور داشته‌اند. با زومجی همراه باشید.

جلسه این ماه اجلاس D.I.C.E شاهد حضور دو کارگردان مشهور دنیای بازی‌های ویدیویی و صنعت سینما بود. گیلرمو دل‌تورو کارگردان مشهور هالیوود همراه با هیدئو کوجیما کارگردان باسابقه بازی‌های ویدیویی با هدف «یادآوری برخی از بهترین خاطرات دوران کاری و لحظات محوری از آثار یکدیگر که به عنوان منبع الهام در یاد و خاطره‌ها باقی مانده‌اند» در این اجلاس با یکدیگر جلسه‌ای مشترک برگزار کردند. این جلسه بعد از ظهر روز پنجشنبه (۱۵ بهمن) برگزار شد و هیدئو کوجیما در همین روز به عضویت تالار مشاهیر AIAS (آکادمی علوم و هنرهای تعاملی) نیز در‌آمد.

علیرغم اثبات علاقه گیلرمو دل‌تورو نسبت به ساخت بازی‌های ویدیویی، این صنعت هیچگاه به این کارگردان خوش‌نام هالیوود روی خوش نشان نداده است. گیلرمو دل‌تورو که به واسطه ساخت فیلم‌های ستون فقرات شیطان و پسر جهنمی به عنوان یکی از اساتید سبک ترس در سینمای هالیوود شناخته می‌شود، تاکنون در ساخت چهار بازی با نام‌های Sundown، Hellboy: The Science of Evil، Insane و Silent Hills شرکت داشته است، که از بین آن‌ها تنها بازی پسر جهنمی: علوم شیطانی به بازار عرضه شده و ساخت سه بازی دیگر لغو شده است. آخرین تلاش دل‌تورو در صنعت بازی‌های ویدیویی، همکاری با هیدئو کوجیما و ساخت بازی Silent Hills بود که ساخت این بازی با تصمیم کمپانی کونامی متوقف شد.

هیدئو کوجیما سال پر فراز و نشیبی را گذراند و در نهایت از کمپانی کونامی جدا شد. اما حتی جلوگیری از حضور او درمراسم جوایز بازی‌های ویدئویی از سوی کونامی نتوانست کوجیما را از تاسیس استودیو مستقل کوجیما پروداکشنز و همکاری با سونی بازدارد.

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده