نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: مقایسه نقشه بازی The Division با بازی های Fallout 4 و GTA V

یکی از کاربران یوتیوب به نام مارکواستایل، ویدیویی تهیه کرده که در آن به مقایسه نقشه بازی The Division با دو بازی معروف جهان باز دیگر یعنی Fallout 4 و GTA V پرداخته است. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این ویدیو همراه باشید.

همه ما می‌دانیم که موفقیت یک بازی ویدیویی جهان باز، به بزرگی نقشه آن نیست، بلکه این نکته حائز اهمیت است که بازی چگونه از فضایی که در اختیار بازیکن قرار می‌دهد، استفاده می‌کند. با این حال همیشه مقایسه کردن بازی‌ها با همدیگر مخصوصا برای گیمرهای خوره، کار بسیار لذت بخشی است. از طرف دیگر، نقشه بازی The Division با مقیاس یک به یک نسبت به مکان واقعی آن  ساخته نشده است و این مسئله باعث شده که بسیاری از گیمرها کمی نسبت به اندازه نقشه بازی بدبین باشند.

با این حال، یکی از کاربران یوتیوب به نام مارکواستایل، ویدیویی تهیه کرده که در آن ویدیو به مقایسه نقشه بازی با بازی‌های جهان باز معروفی مانند GTA V و Fallout 4 پرداخته است:

|

اگر شما شانس این را داشتید که بتای بازی The Division را تجربه کرده باشید، به این نکته پی برده‌اید که بازی نهایت استفاده را از نقشه خود برده است. هر منطقه‌ای از بازی، دارای بخش‌های مختلفی برای اکتشاف است. از برخوردهای تصادفی گرفته تا درهای فاضلاب که می‌توانید از طریق آنها به زیرزمین وارد شوید و به اکتشاف بپردازید. در همین راستا، یکی از کاربران وب‌سایت ردیت، با بررسی‌های بیشتری که انجام داده، به این نتیجه رسیده که در نسخه آزمایشی بازی، شما فقط به ۲۲ درصد از نقشه دسترسی داشتید و زمانی که بازی به صورت کامل منتشر شود، شما کارهای بسیار بیشتری می‌توانید انجام دهید.

چندی پیش بود که یوبی‌سافت اعلام کرد که قصد دارد حداقل سه بسته الحاقی برای بازی منتشر کند که هر سه آنها بخشی از Season Pass بازی خواهند بود و به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد با انتشار بسته‌های الحاقی، نقشه The Division را بزرگ‌تر کند.

بازی The Division در تاریخ ۱۸ اسفند برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد و چندی پیش مشخص شد که محتوای الحاقی این بازی ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهند شد.

نظر شما درباره اندازه نقشه بازی The Division چیست؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده