نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

اطلاعات جدید از Dark Souls 3 منتشر شد؛ با جزییاتی از گیم‌پلی بازی آشنا شوید

اخیرا استودیوی فرام سافت‌ور مراسمی برای بازی Dark Souls 3 در کشور ژاپن برگزار کرد که در آن بازیکن‌ها می‌توانستند نسخه‌ای از این بازی را تجربه کنند. اکنون اخبار مربوط به این مراسم منتشر شده‌اند که برای اطلاع از آنها می‌توانید با زومجی همراه باشید.

در این مراسم علاوه بر اینکه یک نسخه‌ی قابل بازی از Dark Souls 3 در اختیار طرفداران قرار گرفته بود، آنها می‌توانستند مجسمه‌ی دو متری بازی را از نزدیک ببینند. استودیوی فرام سافت‌ور قبلا اعلام کرده بود که این مجسمه پس از قرعه‌کشی به یکی از افرادی که نسخه‌ی ژاپنی بازی را از فروشگاه پلی‌استیشن پیش‌خرید کنند تعلق خواهد گرفت.

نسخه‌ای که در این مراسم به نمایش گذاشته شد، سه ناحیه‌ی مختلف از Dark Souls 3 را دربر می‌گرفت که یکی از آنها را چند ماه پیش در تست شبکه‌ی بازی هم دیده بودیم. همچنین یکی از غول‌های اصلی بازی به نام Wandah, Judge of Ash در این نسخه حضور داشت که ظاهرا شکست دادن او برای بازیکن‌های حرفه‌ای و باتجربه کار چندان دشواری نبود.

Dark-Souls-3_Iudex-Gundyr

طبق اعلام افرادی که موفق به تجربه‌ی بازی در این مراسم شده‌اند، سرعت حرکات شخصیت اصلی نسبت به نسخه‌ای که در زمان تست شبکه‌ی بازی عرضه شد، آهسته‌تر بود. همچنین سرعت کلی بازی نیز بیشتر به Demon's Souls شباهت داشت تا نسخه‌ی اصلی Dark Souls. علاوه بر این، یکی از کاربران وبسایت Reddit به نام rhkfk2935 که در این مراسم حضور داشت، تجربیات خود در رابطه با گیم‌پلی بازی را با سایر بازیکن‌ها در میان گذاشت. او گفت:

وقتی با یکی از اعضا در مورد بخش «میدان نبرد» (Arena) صحبت کردم واقعا شگفت‌زده شدم. به نظر می‌رسید او از این واقعیت که بسیار از بازیکن‌های غربی خواستار بخش میدان نبرد هستند، متعجب شده بود. این احمق‌ها (!) نمی‌دانند که مشتری‌ها چه چیزی می‌خواهند.

در ادامه اطلاعاتی را که در قالب سوال و جواب به وسیله‌ی rhkfk2935 ارائه شده‌اند مشاهده می‌کنید:

  • آیا امکان تنظیم و انتخاب مجدد قابلیت‌ها و آیتم‌ها وجود دارد؟ بله در شرایط خاص این امکان وجود دارد؛ ولی تغییر دادن شخصی‌سازی‌ها غیرممکن است، پس مراقب باشید.
  • آیا می‌توان بین «شعله‌های آتش» (Bonfire) جابه‌جا شد؟ اگر قبلا آنها را دیده باشید بله.
  • چطور می‌توان با دوستان به شکل همکاری یا Co-Op بازی کرد؟ با استفاده از یک سیستم تطابق رمز شبیه بازی Bloodborne.
  • شرط تطابق رمز چیست؟ سطح (لوِل).
  • چه زمانی می‌توان به صورت Co-Op بازی کرد؟ محدودیت زمانی وجود ندارد؛ تا زمانی که غول را بکشید یا اینکه کشته شوید می‌توانید بازی کنید.
  • چه تعداد سلاح قابل استفاده هستند؟ سه سلاح برای هر دست.
  • آیا برای جادوها محدودیت عددی وجود دارد؟ این سیستم از مقیاس FP استفاده می‌کند.
  • آیا دشمنان به تعداد بی‌نهایت ایجاد می‌شوند؟ بله، بر خلاف Dark Souls II در این بازی دشمنان به صورت بی‌نهایت ایجاد و ظاهر می‌شوند.

Dark Souls 3 که چهارمین بازی از سری Souls است، در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۶ (۵ فروردین ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در ژاپن منتشر می‌شود و ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) در سایر نقاط جهان عرضه می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی Dark Souls 3 می‌توانید اولین نگاه ما به این بازی را اینجا بخوانید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده