نویسنده: معین کلهری
// سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: تریلر کوتاه فیلم Independence Day: Resurgence

در خلال مراسم سوپر بول ۵۰، تیزر کوتاه و جدیدی از فیلم روز استقلال: تجدید حیات  (Independence Day: Resurgence) پخش شد که واقعاً هم زیبا به‎نظر می‎رسد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

یکی از بزرگ‌ترین مراسم‎های ورزشی آمریکا، مسابقه پایانی فوتبال آمریکایی «سوپر بول» به‎حساب می‎آید. این روز، یکی از مهم‌ترین رویدادهای سرگرمی آمریکا تلقی و این مسابقه همراه با مراسم‌های جانبی دیگر؛ در «یکشنبه سوپر بول» برگزار می‌شود. کمپانی فاکس قرن بیستم هم به همین سبب،  تیزر کوتاهی از فیلم «روز استقلال» را منتشر کرد. شما می‎توانید این نمایش را در ادامه تماشا کنید:

|

داستان قسمت دوم این فیلم، بیست سال پس از وقایع قسمت اول رخ می‎دهد. انسان‌ها پس از غلبه بر بیگانگان در قسمت اول، از تکنولوژی‌های آن‌ها استفاده کردند تا در مسیرترقی تکنولوژیکی قرار بگیرند؛ این مساله سبب برانگیختن خشم بیگانگان شده است و آن‌‎ها برای باز پس گرفتن تکنولوژی‌های خود دوباره به سکونت‎گاه بشر، حمله ور‎ شده‎اند.

از هنرپیشگان قسمت دوم می‌توان به ویویسا فاکس (در نقش جسمین)،  جف گلدبلام (در نقش دیوید لوینسون)، برنت اسپاینر (در نقش دکتر برَکیش اوکان) و بیل پُلمن (در نقش توماس ویتمور) اشاره کرد که در قسمت اول نیز حضور داشته‎اند. البته هنرپیشگانی مانند لیام همسورث، مایکا مونرو، شارلوت گینزبورگ، جاد هیرش و سلا وارد هم به جمع آن‎ها اضافه شده‎اند.

«روز استقلال: تجدید حیات» که کارگردانی آن را رولند امریچ بر عهده دارد، در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۶ (۳۱ خرداد ۱۳۹۵)  برروی پرده‎های نقره‌ای می‎رود.

نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده