نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

یوبی‌سافت عرضه 2 Watch Dogs و یک بازی بزرگ جدید را رسما تایید کرد

کمپانی یوبی‌سافت اخیرا طی جلسه‌ای گزارشی از عملکرد خود در سال مالی ۲۰۱۵ منتشر کرده که در جریان آن عرضه چند بازی بزرگ از جمله Watch Dogs 2، For Honor و یک IP کاملا جدید پیش از ماه آوریل ۲۰۱۷ (فروردین / اردیبهشت ۹۶) تایید شده است. با زومجی همراه باشید.

اخیرا طی خبری به اطلاع‌تان رساندیم که یوبی‌سافت قصد دارد نسخه جدید Assassin's Creed را در سال ۲۰۱۶ عرضه نکند و با ایجاد فاصله‌ای یک ساله، این سری را مجددا به روز‌های خوب خود برگرداند. با این حال سال جاری برای طرفداران این کمپانی یکی از بهترین لاین آپ‌های چند سال اخیرا را خواهد داشت و علاوه بر Far Cry: Primal و The Division که ماه آینده عرضه خواهند شد، می‌توان پیش از آوریل ۲۰۱۷ (فروردین / اردیبهشت ۹۶) انتظار حداقل پنج بازی بزرگ دیگر را هم از این کمپانی فرانسوی داشت. یوبی‌سافت این مسئله را در جریان جلسه ارائه گزارش عملکرد مالی خود تایید کرده است:

یوبی‌سافت انتظار دارد که در سال مالی ۲۰۱۶ و تا پیش از آوریل ۲۰۱۷ (فروردین / اردیبهشت ۹۶) میزان فروش کلی خود را به رقم هزار و ۷۰۰ میلیون یورو برساند. ما برای این بازه زمانی بازی‌های بسیار بزرگی در نظر گرفته‌ایم که For Honor، South Park: The Fractured but Whole، Tom Clancy’s Ghost Recon: WildLands، نسخه جدید Watch Dogs و یک بازی بزرگ کاملا جدید خواهند بود. یکی دیگر از مواردی که می‌تواند تاثیر زیادی در فروش ما داشته باشد، درآمد ناشی از فروش محتویات دیجیتالی (از جمله بسته‌های الحاقی و خرید‌های درون برنامه‌ای) است.

تمامی آثار ذکر شده در این پست به استثنای Watch Dogs 2 و IP جدید پیشتر تایید شده بودند و به همین دلیل هم این دو مورد جذابیت بیشتری دارند. نسخه اول بازی واچ داگز در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و علی‌رغم داشتن پتانسیل بالا برای تبدیل شدن به یک شاهکار، به دلیل وجود برخی مشکلات در گیم‌پلی و البته کاهش گرافیک عجیب بازی در مقایسه با دمو‌های نمایش داده شده، نتوانست به اثری خیلی عالی تبدیل شود. با این حال با گذشت چندین سال یوبی‌سافت با درس‌هایی که از نسخه قبلی گرفته می‌تواند نسخه دوم بازی را به یک اثر عالی تبدیل کند. به‌علاوه ممکن است در جریان نمایشگاه E3 2016 که خرداد ۹۵ (ژوئن ۲۰۱۶) برگزار خواهد، نسخه دوم Watch Dogs و IP جدید یوبی‌سافت به شکلی رسمی معرفی شوند.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده