نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

کمپانی یوبی‌سافت عدم عرضه Assassin's Creed در سال ۲۰۱۶ را رسما تایید کرد

چندی پیش شایعه‌ای مبنی بر عدم انتشار Assassin's Creed جدید در سال ۲۰۱۶ منشتر شد و حال کمپانی یوبی‌سافت این موضوع را رسما تایید کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

وقتی نسخه اول Assassin's Creed در سال ۲۰۰۷ عرضه شد، یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این بازی بین گیمر‌ها و منتقدین خلاقیت به کار رفته در آن اثر بود که همگان را به تحسین یوبی‌سافت وا داشت. نسخه دوم و قسمت‌های فرعی نشات گرفته از آن مثل Brotherhood نیز از این روند پیروی کردند و با بردن داستان بازی به ایتالیا و شخصیت‌پردازی عالی کاراکتر اتزیو توانستند تجربه‌ای لذت بخش را فراهم کنند. ولی پس از آن این سری محبوب شیبی نزولی را طی کرد و علی‌رغم داشتن نسخه‌های خوب، هرگز نتوانست به اثر خلاقانه تبدیل شود و طرفداران عمده دلیل این مساله را عرضه سالانه بازی می‌دانند.

چندی است که اخباری مبنی بر احتمال عرضه نشدن نسخه‌ای از Assassin's Creed در سال ۲۰۱۶ به گوش می‌رسید که تیم سازنده این بازی در کمپانی یوبی‌سافت، دیروز با انتشار پستی در سایت رسمی خود این مساله را تایید کرده است:

ما امسال قصد نداریم تا نسخه جدیدی از سری Assassin's Creed منتشر کنیم و از این فرصت برای بررسی مجدد این مجموعه استفاده خواهیم کرد. پس از عرضه نسخه Unity، بازخورد‌های زیادی از جانب طرفداران در مورد کیفیت بازی دریافت کردیم که بر اساس آن‌ها هدف ما بهبود نسخه‌های آتی این مجموعه است. از این رو یک سال زمان بیشتری برای بهبود المان‌های گیم‌پلی بازی صرف خواهیم کرد تا با انتشار نسخه بعدی بازی، مجددا تجربه‌ای جدید و متفاوت را از این سری ارائه دهیم که گیمر را به دل دوران تاریخی دیگری خواهد برد.

البته باید در نظر داشت که سال ۲۰۱۶ کاملا هم بدون Assassin's Creed نخواهد بود؛ چرا که همین چند روز پیش مجموعه کامل از سه گانه Chronicles این سری منتشر شد و طرفداران می‌توانند با خرید آن این سری را در قالب سه بازی دوبعدی تجربه کنند که وقایع آن‌ها در چین، هند و روسیه جریان دارد. همچنین در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی ۹۵) هم فیلم Assassin's Creed اکران خواهد شد.

نظر شما در مورد عدم عرضه نسخه جدید Assassin's Creed چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده