نویسنده: میثم علی حسنی
// شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

آشنایی با تیم‌های حاضر در مسابقات شانگهای-complexity Gaming

بعد از آشنایی با دو تیم LGD و Liquid بازی Dota 2 نوبت به معرفی تیمی از منطقه آمریکا می‌رسد که توانست به عنوان تیم دوم جواز حضور در رقابت‌های شانگهای را کسب کند. با زومجی همراه باشید.

complexity پس از مسابقات The International 5 تلاش‌های بسیاری برای رسیدن به جایگاهی مطلوب در تورنمنت‌های Dota 2 انجام داد و بعد از جدایی دیوید "Moonmeander" تان و تایل "Fly" آیزیک این تیم در حالی منحل شد که با توجه به نتایج کسب شده دور از انتظار نبود.

سازمان complexity برای این تیم تصمیمات بزرگ و جالبی گرفت تا طرفداران خود را راضی نگه دارد و به همین منظور چندین بازیکن مشهور بازی Heroes of Newerth که مدتی است در عرصه مسابقات Dota 2 حضور دارند را در کنار هم جمع کرد. حضور برادران بلومدین بعد از منحل شدن تیم Ninjas in Pyjamas که از بازیکنان سابق و حرفه‌ای اثر HON بودند حالا برای complexity میسر شد تا در کنار سیمون "Handsken" هاگ سه اروپایی حاضر در ترکیب این مجموعه آمریکایی را تشکیل دهند تا بتوانند به موفقیت‌های بزرگ در مسابقات مختلف دست یابند.

compLexity-zoomg

ترکیب تیم complexity:

Sweden راسموس "Chessie" بلومدین
Sweden لینوس "Limmp" بلومدین
United States کایل "swindlemelonzz" فریدمن
United States زاکاری "Zfreek" فریدمن
Sweden سیمون "Handsken" هاگ

عناوین کسب توسط complexity Gaming بعد از مسابقات فرانکفورت:

جایگاه هفتم تا دوازدهم مشترک:  SL I-league StarSeries
جایگاه  پنجم تا هشتم مشترک: Global Esports cup
صعود به مرحله اصلی : Dota Pit League Season 4
جایگاه پنجم تا هشتم مشترک: MarsTV Dota2 league 2015
قهرمان: Canada Cup 6

مطالب مرتبط

با حضور برادران Chessie/Limmp و Swindlemelonzz/Zfrekk دیگر این تیم بهتر از این ترکیب را نمی‌تواند تصور کند. سبک بازی آن‌ها در منطقه آمریکا تقریبا همه حریفان را متحیر کرده است؛ چراکه روش محافظت چهار نفر از یک نفر را تبدیل به تاکتیک تیمی با توانایی مبارزه‌ای بالا و علاقه‌مند به درگیری‌های زیاد کرده‌اند و این تیم تمایل دارد با حضور در مسیر وسط بازی به مبارزات بزرگ و زودهنگام بپردازد.

مهمترین نکته‌ای که باعث می‌شود complexity همیشه برای حریفان خود دردسرساز شود توانایی بالا برادران بلومدین در تغییر نقش‌های خود در بازی است که باعث می‌شود همیشه حدس انتخاب هیروهای اولیه آن‌ها در بازی بسیار سخت باشد. Limmp بعضی از مواقع می‌تواند با هیروی Lina به مسیر وسط بازی برود و فضا را برای فارم راحت‌تر برادر خود فراهم کند و Chessie نیز این توانایی را دارد با بازی زیبا و قوی خود با هیروی Invoker نبض رقابت را سریع در دست گیرد.

آمار پیک و پیروزی تیم complexity Gaming‌ در نسخه 6.86 نقشه بازی:

Chessie

win rate 64.3% :Invoker

win rate 50٪ :Lone Druid

win rate 57.1% :Gyrocopter

Limmp

win rate 72.7% :Gyrocopter

win rate 83.3% :Tiny

win rate 50% :Lina

Swindlemelonzz

win rate 77.8% :Beastmaster

win rate 57.1% :Dark seer

win rate 33.3% :Enchantress

Zfreek

win rate 66.7% :Tusk

win rate:75% :Spirit Breaker

win rate 50% :Dazzle

Handsken

win rate 77.8% :Bane

win rate 66.7% :Chen

win rate 100% :Io

چند روز پیش در مسابقه نهایی تورنمنت Canada Cup این تیم از سبک بازی خود با انتخاب هیروهای Lone Druid ،Legion Commander و تاکتیک باف دادن Legion به خرس Lone Druid استفاده کرد که به نظر می‌رسد تمرینی برای تورنمنت شانگهای بوده است. شاید سخت باشد که این تیم را جز سه مکان اول این رقابت‌ها تصور کنیم؛ اما به هر حال هیچ چیز غیر ممکن نیست.

به نظر شما این تیم شانس کسب رتبه‌های برتر مسابقات شانگهای را خواهد داشت؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gusogamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده