نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بازی FIFA 17 احتمالا دارای یک بخش داستانی جدید خواهد بود

با استناد به شایعات جدید منتشر شده درباره فیفا 17، به نظر می‌رسد نسخه سال بعد این مجموعه، بخش داستانی‌ای شبیه به چیزی که در NBA 2K16 خواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بخش ورزشی الکترونیک آرتز موسوم به EA Sports، چندی پیش آگهی استخدام جدیدی منتشر کرد که با توجه به آن به نظر می‌رسد نسخه سال بعد فیفا، بخش داستانی‌ای مشابه با بخش داستانی NBA 2K16 خواهد داشت. این کمپانی در آگهی استخدام خود اعلام کرده که دنبال یک طراح سینمایی برای بازی فیفا است. در توضیح این آگهی استخدام چنین آمده است:

طراحان سینمایی، به تولید محتوای داستانی در محیط پویای بازی‌های ویدیویی می‌پردازند.

طراح سینمایی، دارای تجربه در بخش فیلم‌سازی و انیمیشن‌سازی است و می‌تواند داستان‌هایی با کیفیت تعریف کند. این فرد، توانایی این را دارد که با استفاده درست از زاویه‌های دوربین و لنز، داستان‌های پراحساس تعریف کند. طراح سینمایی می‌تواند با دید هنری خود، هر شخصیت داخل بازی را باورپذیر کند.

این فرد می‌تواند یک داستان را به زیبایی هرچه تمام‌تر تعریف کند. آنها کاملا با فرآیند ساخت یک محصول سینمایی از ابتدا تا انتها آشنا هستند.

تا به حال هیچ کدام از بازی‌های مجموعه فیفا، دارای یک بخش داستانی عمیق و درگیر کننده نبوده است و ما امیدواریم که امسال، این رویه عوض شود و به نظر می‌رسد EA Sports، با استخدام یک طراح سینمایی قصد دارد که این بخش را دستخوش تغییر و تحول کند.

فیفا ۱۷ اواخر تابستان سال آینده برای کنسول‌های نسل هشتمی، رایانه‌های شخصی و احتمالا کنسول‌های نسل هفتمی منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره بخش داستانی جدید در FIFA 17 چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده