نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

بازی Resident Evil: Umbrella Corps حاوی نقشه‌ای از Resident Evil 5 خواهد بود

بازی تیراندازی چندنفره اقتباسی از سری رزیدنت اویل که با نام Umbrella Corps عرضه می‌شود، دارای نقشه بازی Resident Evil 5 خواهد بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اگر رزیدنت اویل ۵ را تجربه کرده باشید، می‌دانید که بخش اول بازی در دهکده‌ای با نام «کیجوجو» جریان دارد. حال کپ‌کام طی پستی در سایت رسمی خود اعلام کرد که نقشه این منطقه دقیقا در بازی Resident Evil: Umbrella Corps حضور خواهد داشت و قرار است بزرگ‌ترین نقشه بازی باشد که علاوه بر داشتن مناطق وسیع، شامل قسمت‌ها و راهرو‌های زیرزمینی هم می‌شود.

کیجوجو البته نمونه‌ای در دنیای واقعی ندارد و یک دهکده آفریقایی تخیلی است که مردم آن تحت تاثیر ویروس به زامبی‌های وحشی تبدیل شده‌اند و این دشمنان در نقشه بازی Resident Evil: Umbrella Coprs هم حضور خواهند داشت. البته درست است که این بازی یک شوتر چند‌نفره است، ولی علاوه بر دشمنان کنترل شده توسط دیگر گیمر‌ها، شاهد زامبی‌ها و موجودات جهش یافته هم در نقشه‌ها خواهیم بود که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند.

Umbrella Corps جدید‌ترین نسخه فرعی از سری بازی‌های رزیدنت اویل است که چندی پیش کپ‌کام با انتشار تریلری اعلام کرد ماه می ۲۰۱۶ (اردیبهشت و خرداد ۹۵) می‌توانیم آن را برای روی پلی‌استیشن 4 یا رایانه‌های شخصی ویندوزی تجربه کنیم. از دیگر نقشه‌هایی که تا به امروز برای این اثر معرفی شده‌اند، می‌توان به ساختمان سازمان آمبرلا، دهکده و مقر سازمان ترایسِل اشاره کرد.

در پایان می‌توانید تصاویری از نقشه کیجوجو بازی را تماشا کنید:

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده