// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بخش داستانی Star Citizen بصورت مجزا از بخش persistent universe خواهد آمد

اگر شما هم جزو دوست‌داران سبک اول شخص، آن هم درفضا هستید حتما اطلاع دارید که بازی فوق‌العاده‌ی Star Citizen در سال جاری میلادی بصورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. به تازگی اخباری مبنی بر جدا بودن بخش داستانی این بازی از بخش persistent universe منتشر شده است. برای جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

به تازگی کمپانی رابرتس اسپیس یک بروزرسانی برای امکانات خرید در بازی Star Citizen منتشر کرده است که امکان ورود به بخش داستانی بازی را بصورت انحصاری به بازیکن می‌دهد. شما با پرداخت ۴۵ دلار می‌توانید از بین بخش داستانی Squadron 42 و یا بخش اصلی بازی Star Citizen که یک بخش چند‌نفره‌ی آنلاین بسیار بزرگ است، یکی را انتخاب کنید. با این حال در کنار خرید هر‌ یک از این بخش‌ها، می‌توانید بخش دیگر را نیز در ازای ۱۵ دلار دیگر خریداری کنید. بطور خلاصه می‌توانید هر دو بخش را با پرداخت ۶۰ دلار بازی کنید.

کمپانی رابرتس اسپیس اصرار دارد که این دو بخش به ظاهر جدا، تکمیل کننده‌ی یک بازی هستند و قصد دارد خریداران را تشویق کند که هر دو بسته‌ را یکجا خریداری کنند. این کمپانی در این مورد چنین می‌گوید:

جدا بودن ظاهری این دو بسته به این معنی نیست که بخش اصلی Star Citizen و بخش Squadron 42 از هم جدا هستند، بلکه این دو مجموعه اساسا به هم مرتبط و متصل بوده و تکمیل کننده‌ی یک جهان یا یونیورس هستند. شما از طریق کلاینت خود در بخش دیگر بازی می‌توانید به بخش Squadron 42 دسترسی داشته باشید. فرقی نمی‌کند که شما هر دو بخش بازی را یکجا خریده باشید یا فقط یک بخش را، چون میزان فعالیت شخصیت شما در بخش Squadron 42، در بخش persistent universe نیز تاثیر‌گذار خواهد بود.

آن کسانی که بخش Squadron 42 را به تنهایی خریده‌اند، همچنان به بخش Arena Commander دسترسی خواهند داشت. در واقع اولویت کمپانی رابرتس اسپیس این است که در کنار تثبیت قیمت بازی، کسانی که دوست دارند بازی را پیش از موعد اجرا کنند هم نا‌امید نشوند.

کمپانی رابرتس اسپیس در ادامه‌ چنین بیان می‌کند:

با جدا کردن این دو بسته از هم، ما توانسته‌ایم ورود بازیکنان به بخش persistent universe را بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی میسر کنیم. جدا کردن بخش‌ها از یکدیگر، در واقع اولین مرحله از این قابلیت است که در آن شما قادر خواهید بود بخش مورد علاقه‌ی خود را از بازی خریداری کنید. در حال حاضر انتخاب از بین بخش داستانی بازی و بخش persistent universe است و این‌که در صورت تمایل می‌توانید بخش دیگر را نیز خریداری و بازی را کامل کنید.

تغییرات ذکر شده فقط برای کسانی که خرید خود را بعد از تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۴ (۱۴ ماه فوریه ۲۰۱۶) انجام داده‌اند اعمال می‌شود و سایر افرادی که قبل از این تاریخ خرید را را انجام داده‌اند به هر دو بخش دسترسی خواهند داشت. پیش از این در زومجی در مورد پشتیبانی بازی Star Citizen از واقعیت مجازی خواندید و همچنین تصاویر و تریلر این بازی زیبا را نیز مشاهده کردید.

نظر شما در مورد این جداسازی محتوایی چیست؟ به نظر شما چه بخشی محبوب‌تر خواهد بود؟ با زومجی در میان بگذارید.

منبع: pcgamer

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده