نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

زمان دقیق شروع نسخه بتا عمومی بازی The Division اعلام شد

نسخه بتا عمومی بازی The Division فردا (۲۹ بهمن-۱۸ فوریه) عرضه می‌شود و حال کمپانی یوبی‌سافت ساعت دقیق شروع این نسخه را نیز برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی اعلام کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی Ubisoft در حالی نسخه بتا عمومی بازی Tom Clancy's The Division را عرضه می‌کند که همانند نسخه بتا محدود، دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان یک روز زودتر و از ۲۹ بهمن می‌توانند آن را تجربه کنند و کاربران پی‌سی و پلی‌استیشن 4 هم از ۳۰ بهمن به این نسخه دسترسی خواهند داشت. حال طی اعلامی جدید، یوبی‌سافت ساعات دقیق شروع این نسخه را نیز مشخص کرده است که بر اساس آن نسخه ایکس‌باکس وان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر روز پنجشنبه ۲۹ بهمن (به وقت تهران) آغاز خواهد شد و نسخه‌های پی‌سی و پلی‌استیشن 4 هم از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه روز جمعه ۳۰ بهمن (به وقت تهران) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

یوبی‌سافت همچنین اعلام کرده که نسخه بتا عمومی تا روز ۲ اسفند (۲۱ فوریه) ادامه خواهد داشت؛ البته نسخه بتا محدود بازی دو بار تمدید شد و شاید این نسخه هم چنین سرنوشتی داشته باشد. بتا عمومی بازی علاوه بر داشتن تمام محتویات بتا محدود، یک مرحله جدید هم از بخش داستانی بازی ارائه می‌دهد و همچنین مشکلات گزارش شده در نسخه قبلی هم در این نسخه بهبود یافته‌اند. جزییات کامل این نسخه را می‌توانید اینجا بخوانید.

نسخه کامل بازی The Division هم در تاریخ ۱۸ اسفند‌ (۸ مارس) برای هر سه پلتفرم ذکر شده عرضه خواهد شد تا گیمر‌ها را به دل دنیای آخرالزمانی شهر نیویورک ببرد.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده