نویسنده: محمد رستمی
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

نورمن ریدس با انتشار تصویری در اینستاگرام به شایعات همکاری با کوجیما دامن زد!

نورمن ریدس بازیگر معروف سریال مردگان متحرک (Walking Dead) دیروز با هید‌ئو کوجیما سازنده سری Metal Gear ملاقات داشت و خبر‌های در ارتباط با دلیل این ملاقات در فضای مجازی پخش شد. حال بازهم امروز فعالیت نورمن ریدس در اینستاگرام همه نگاه‌ها را به سمت خود کشاند!

نورمن ریدس بازیگر معروف سریال مردگان متحرک (Walking Dead) دیروز با هید‌ئو کوجیما سازنده سری Metal Gear ملاقات داشت و خبر‌هایی در ارتباط با دلیل این ملاقات در فضای مجازی پخش شد. امروز بازهم نورمن با فعالیت‌های خودش در اینستاگرام خبرساز شد!

ارتباط این دو شخص از زمان شروع ساخت بازی Silent Hill P.T توسط کوجیما و کونامی آغاز شد و در آن زمان قرار بود نورمن ریدس نقش کاراکتر اصلی بازی را ایفا کند اما به دلایل نامعلوم ساخت این بازی کلا کنسل شد و کوجیما نیز از کونامی جدا شد. تا مدتی پیش همه تصور می‌کردند این پروژه ادامه پیدا خواهد کرد و بسیاری از طرفداران امیدوار بودند کوجیما خبر از ادامه ساخت بازی دهد اما اکنون دیگر به نظر می‌رسد تقریبا این اتفاق غیرممکن است. حال باتوجه به تصویری که امروز نورمن ریدوس در اینستاگرام خود قرار داد و برچسب‌های مرتبط زیر این پست و ملاقات دیروز نورمن و هیدئو کوجیما بازهم همه افکار متوجه این دو فرد شده است و همه منتظرند بدانند برنامه آنها چه خواهد بود!

تصویر پست نورمن ریدس در اینستاگرام:

kojima_production

نظر شما در مورد این موضوع چیست؟

منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده