// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

مجموعه بازی BioShock: The Collection در کشور برزیل رده بندی سنی شد

با توجه به رده‌بندی سنی BioShock: The Collection در لیست طبقه‌بندی بازی‌ها در کشور برزیل، احتمالا بزودی شاهد عرضه‌ی مجموعه‌ای دوست‌داشتنی برروی کنسول‌های نسل هشتم و هفتم خواهیم بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

رده‌بندی بازی‌ها در کشور برزیل از مدت‌ها قبل باعث فاش شدن عرضه‌ی بازی ها برروی پلتفرم‌ها بوده است. اکنون بعد از لیست بازی BioShock: The Collection در شهریور‌ماه گذشته در آفریقای جنوبی، وب‌سایت رسمی طبقه‌بندی بازی‌های کشور برزیل نیز در تاریخ ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) این مجموعه بازی را برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 طبقه‌بندی کرده است.

با توجه به اشاره‌ی وب‌سایت گماتسو، BioShock: The Collection سه بازی BioShock 2 ،BioShock و BioShock Infinite را شامل می‌شود. این اولین بار است که شاهد عرضه‌ی بازی‌های ذکر شده برروی دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هستیم. هرچند هنوز هیچگونه جزئیات بیشتری از محتوای کالکشن منتشر نشده با این حال، با توجه به عرضه‌ی BioShock: The Collection برای کنسول‌های نسل هشتم احتمال آن وجود دارد که شاهد ریمستر بازی‌ها برای ارائه تجربه‌ای بهتر با تصاویری مُدرن برروی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 باشیم. این در حالی است که به احتمال بالا تجربه‌ی بازی برروی دو کنسول نسل هفتم مانند گذشته خواهد بود.

عرضه‌ی یک مجموعه سه‌گانه از سری‌ ماندگاری مانند BioShock در کنار فراهم کردن فرصتی دوباره برای تجربه‌ی ترس در دنیای این‌ بازی، به توسعه‌دهندگان نیز امکان بررسی پتانسیل‌های ساخت یک دنباله برای مجموعه را می‌دهد. با نگاهی به نقدهای تحسین برانگیز منتقدان در هنگام انتشار از هر سه بازی، در آینده شنیدن اخبار عرضه‌ی یک دنباله برای مجموعه محتمل خواهد بود.

در حال حاضر،‌ شرکت استودیوی 2K رسما از BioShock: The Collection رونمایی نکرده‌ است. با این‌ حال، در گذشته نیز شاهد رتبه‌بندی‌های قبل از رونمایی توسط وب‌سایت طبقه‌بندی کشور برزیل بوده‌ایم.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده