// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

احتمال رایگان شدن بازی Sherlock Holmes: Crimes & Punishments در ایکس‌باکس لایو

بر اساس برخی اخبار و شایعات، مایکروسافت قصد دارد بازی جذاب شرلوک هولمز: جنایت و مجازات را برای کاربران کنسول‌های خود به صورت رایگان عرضه کند. با زومجی و جزیئات بیشتر این خبر همراه باشید.

چندی پیش یکی از کاربران ایکس‌باکس لایو گلد با اشتراک گذاشتن عکسی در فضای مجازی، باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها در مورد تصمیم مایکروسافت برای ارائه کردن رایگان بازی پرطرفدار شرلوک هولمز: جنایت و مجازات، بیشتر و بیشتر شود. طبق مشاهدات و اخبار پیرامون آن، مایکروسافت به مدت کوتاهی این بازی را در قسمت بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو برای مشترکین طلایی قرار داده است و مدتی بعد آن را حذف کرده است. این دقیقا مشابه اتفاقی است که چندی پیش برای بازی Hand of Fate رخ داد یعنی مانند الان، ابتدا به مدتی کوتاهی برای کاربران طلایی به صورت رایگان ارائه شد و بلافاصله از صفحه ایکس‌باکس لایو کاربران حذف شد اما مدتی بعد از این اتفاق و پس از به‌وجود آمدن شایعات و حدس و گمان‌های بسیار، دست تقدیر برای کاربران، رایگان شد.

شاید عکس منتشر شده سندیت و واقعیت نداشته و فقط یک شوخی فتوشاپی بوده است، اما با توجه به مورد مشابهی که برای Hand of Fate پیش آمده، خیلی دور از ذهن نیست که تیم ایکس‌باکس قصد رایگان کردن این بازی پر هیجان و جذاب را پس از نزدیک یک سال و نیم از انتشار آن توسط استودیو فراگ ورز را داشته باشند. به هر حال، باید کمی منتظر بمانیم و ببنیم سر نوشتی مشابه Hand of Fate برای شرلوک هولمز هم رقم خواهد خورد یا نه. نظر شما در مورد این بازی و احتمال رایگان شدن آن چیست؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده