نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

آشنایی با تیم‌ های حاضر در مسابقات شانگهای - Archon

در این قسمت از سری مقالات معرفی تیم‌های حاضر در مسابقات زمستانی شانگهای بازی Dota 2، سراغ تیم آمریکایی Archon رفتیم که شگفتی‌ساز مرحله مقدماتی این رقابت‌ها بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

تیم Archon کمتر از یک سال است که تشکیل شده، اما در همین مدت به خوبی توانسته است در بین تیم‌های ناحیه آمریکا خود را به عنوان مدعی معرفی کند. بدون شک بهترین عملکرد این تیم از زمان تشکیل آن‌ها در مرحله مقدماتی مسابقات شانگهای روی داد که به عنوان تیم اول با شکست Digital Chaos و compLexity Gaming جواز حضور در کشور چین را به دست آورند.

این مجموعه آمریکایی که از بازیکنان سابق تیم Fire تشکیل شده، هر چند در تورنمنت‌های بسیاری حضورداشته است؛ اما نتوانسته جز یک مقام دومی در مسابقات BTS آمریکا، عنوان معتبر دیگری کسب کند و شاید یکی از مهمترین دلایل این نتیجه گیری همین زمان کم در کنار هم بودن بازیکنان این تیم است. Archon از آن دست تیم‌هایی است که شما را غافل‌گیر می‌کند. آن‌ها می‌توانند از هر نوع تاکتیکی در مقابل حریفان خود استفاده کنند، ولی این تیم تمرکز اصلی خود را روی مبارزات و کشتن دشمنان از همان دقایق ابتدایی بازی می‌گذارد. هر چند در بیشتر مسابقات  این مجموعه دیده شده که در حال رسیدن به هماهنگی مطلوب تیمی هستند ولی مشکل اصلی آن‌ها شاید به خاطر مهارت، تجربه و زمان کمی (کمتر از ۵ ماه) باشد که در کنار هم در حال بازی هستند.

Team-Fire-Dota-2-Roster-zoomg تصویر مربوط به زمانی است که بازیکنان فعلی Archon در مجموعه قبلی خود حضور داشته‌اند

ترکیب تیم Archon:

United States برایان "FLUFFNSTUFF" لی

United States بریانت "whiteBeard" لهوالد

United States دیوید"MOO" هال

United States جرون "monkeys-forever" کلینتون

Philippines جیو "Jeyo" مدایق

مطالب مرتبط

بدون شک وجه مشترک تمام بازیکنان این تیم جنگندگی فوق العاده آنان است، به همین دلیل معمولا مبارزات زیادی را در بازی‌های این تیم شاهد هستیم. Archon سعی می‌کند با ترفندهای مختلف و ایجاد درگیری‌های زیاد مانع از فارم بازیکن Carry تیم حریف شود.ساپورت‌های این تیم آمریکایی، FLUFFNSTUFF و whiteBeard، در تمام نقشه در حال چرخش هستند و سعی می‌کنند هر سه مسیر بازی را برای فارم بازیکنان هم تیمی خود امن کنند. این دو بازیکن کاملا تهاجمی کار خود را انجام می‌دهند و به همین دلیل است که هیروهایی مانند Tusk و Bane توسط آن‌ها زیاد انتخاب می‌شود. Moo بازیکنی فرصت طلب است و بیشتر درگیری‌ها با حرکت به موقع او آغاز می‌گردند و استعداد خوبی در غافل گیری دشمنان دارد. Jeyo در نقش Carry تیم، شاید از نظر ملیتی چندین هزار مایل آن طرف‌تر به دنیا آمده باشد؛ اما سبک بازی او شباهت بسیاری با دیگر بازیکنان تیم Archon دارد. او تبحر خاصی در بازی با هیروی Lone Druid دارد و به خوبی می‌تواند مسیرهای بازی با استفاده از توانایی‌های این قهرمان کنترل کند. monkeys-forever در پست Mid جدیدا به این مجموعه اضافه شده و هنوز نتوانسته کاملا خود را با شرایط تیم Archon وقف دهد ولی در بازی‌های آخرشاهد هماهنگی و بازی خوبی از او بوده‌ایم که ما رو امیدوار می‌کند.

آمار پیک و پیروزی تیم Archon در نسخه 6.86 نقشه بازی:

Moo:

beastmasterBeastmaster / 3 games /100% winrate

enchantressEnchantress /5 games /60% winrate

slardar Slardar /8 games /50% winrate

Jeyo:

Gyrocopter /4 games /50% win rate

Lone Druid /3 games /100% win rate

juggernautJuggernaut /4 games /75% win rate

whiteBeard:

undyingUndying /5 games /80% win rate

bounty_hunterBounty Hunter /3 games /66.7% win rate

tuskTusk /10 games /60% win rate

monkeys-forever:

invokerInvoker /8 games /50% win rate

templar_assassinTemplar Assassin /5 games /40% win rate

batriderBatrider /5 games /20% win rate

FLUFFNSTUFF:

baneBane /4 games /100% win rate

witch_doctorWitch Doctor /4 games /50% win rate

oracleOracle /3 games /33.3% win rate

Archon به جرات شاید هیچ شانسی در مسابقات شانگهای نداشته باشد، مخصوصا در همان مرحله مقدماتی که با تیم‌های OG و LGD هم گروه است ولی این تیم بدون شک می‌تواند در این مسابقات تجارب بسیاری برای خود کسب کند. تیم‌های حاضر در تورنمنت شانگهای نباید Archon را دست کم بگیرند و با توجه به بازیکنان جوان و جنگنده باید منتظر ماند تا عملکردشان را در کشور چین ببینیم.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده