نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

لیست بازی های رایگان ماه مارس سرویس ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

در فاصله چند روز مانده تا شروع ماه مارس ۲۰۱۶ (۱۱ اسفند ۱۳۹۴ تا ۱۲ فروردین ۱۳۹۵) ، مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان سرویس ایکس‌باکس لایو گلد این ماه را مشخص کرده که آثاری مثل Borderlands و Lords of the Fallen در آن دیده می‌شوند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی Microsoft هر ماه بازی‌های جدیدی را به صورت رایگان برای اعضای سرویس Xbox Live Gold عرضه می‌کند و حال اسامی بازی‌های ماه مارس (۱۱ اسفند ۹۴ تا ۱۲ فروردین ۹۵) توسط صفحه رسمی یوتیوب بخش اسپانیایی ایکس‌باکس مشخص شده است. البته اسامی بازی‌های این ماه چندی پیش و در قالب یک شایعه منتشر شده بود که خبر فعلی آن را رسما تایید می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

همانطور که در ویدیو هم تماشا کردید، دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند بازی‌های Sherlock Holmes: Crime and Punishment و Lords of the Fallen را با استفاده از اشتراک طلایی به صورت رایگان بازی کنند و مشترکین این سرویس در کنسول ایکس‌باکس 360 هم بازی‌های Borderlands (اولین نسخه بازی) و Supreme Commander 2 را رایگان دریافت خواهند کرد.

البته طبق روال ماه‌های گذشته، تمامی این بازی‌ها یکجا عرضه نخواهند شد و هریک به مدت دوهفته قابل بازی خواهند بود. طبق اعلام رسمی مایکروسافت، دارندگان ایکس‌باکس 360 از تاریخ اول تا ۱۵ مارس (۱۱ تا ۲۵ اسفند) بازی Supreme Commander 2 و از ۱۶ تا ۳۱ مارس (۲۶ اسفند تا ۱۲ فروردین) هم بازی Borderlands را دریافت خواهند کرد. در مورد کنسول نسل هشتمی مایکروسافت هم، بازی Sherlock Holmes: Crime and Punishment در کل ماه مارس و Lords of the Fallen هم از نیمه دوم ماه قابل بازی خواهند بود.

با این حال و تا زمانی که هنوز ماه فوریه به پایان نرسیده است، دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس می‌توانند بازی‌هایی مثل Styx: Master of Shadows و Gears of War 2 را دریافت کنند.

نظر شما در مورد بازی‌های ماه مارس ایکس‌باکس لایو گلد چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده