// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

شخصیت Necromancer هفته‌ آینده به بازی Heroes of the Storm اضافه می شود

بازی‌های سبک میدان نبرد چندنفره آنلاین یا به اختصار MOBA مثل بازی Heroes of the Storm کمپانی بلیزارد توانسته‌اند محبوبیت فوق‌العاده‌ای کسب کنند. در خبری اعلام شده که شخصیت جدید این بازی به نام Necromancer هفته‌ی آینده قابل بازی خواهد بود.

چندین و چند سال است که بازی‌های کمپانی موفق Blizzard توانسته‌اند جای خود را در دل طرفداران باز کنند و به روش‌های مختلف آنان را راضی نگه دارند. یکی از این بازی‌ها که در سبک میدان نبرد چندنفره آنلاین یا به اختصار MOBA قرار می‌گیرد،  Heroes of the Storm است. به تازگی خبری مبنی بر ورود یک شخصیت جدید به بازی Heroes of the Storm منتشر شده که Xul the Necromancer نام دارد و قرار است در هفته‌ی آینده به بازی اضافه شود. این شخصیت زیر‌مجموعه‌ی شخصیت‌های کلاس Diablo II است که کلاس محبوبی در بین طرفداران این بازی است.

ption id="attachment_107862" align="aligncenter" width="650"]Heroes of the Storm's Xul the Necromancer طرفداران سرسخت Heroes of the Storm، خود را برای حضور Xul the Necromancer آماده کنید!

داستین برودی، یکی از طراحان بازی Heroes of the Storm، در مورد نکرومنسر این چنین می‌گوید که طرفداران از مهارت‌های این شخصیت جزییاتی را در ذهن خود دارند. مثلا اینکه چطور Necromancer اجساد را منفجر می‌کند که در حقیقت به شیوه‌ی بازی کردن آنها بستگی دارد. همچنین همیشه این سوال را از خود پرسیده‌اند که کدام نسخه‌ از شخصیت Necromancer قرار است در نهایت وارد بازی شود و چه مشخصاتی خواهد داشت. وی در این باره می‌گوید که طراحی و ساخت این شخصیت در مراحل آغازین آن چیزی حدود ۱۲ هفته یا بیشتر زمان برد و این در حالی است که این روال برای سایر شخصیت‌ها معمولا بین ۶ تا ۸ هفته زمان می‌برد. پیش‌تر در زومجی از خبر ورود شخصیت ویزارد به بازی Heroes of the Storm مطلع شدید. همچنین در دو خبر دیگر از زومجی، تریلر معرفی ۲ شخصیت دیگر، به نام‌های کینگ لئوریک و رکسار تبر‌انداز را مشاهده کردید.

نظرات خود را در مورد این شخصیت جدید با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده