نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

سازندگان Battleborn روی این بازی بیش از تمام بازی‌هایشان سرمایه‌گذاری کرده‌اند

Battleborn، بازی تیراندازی آینده گیر باکس سافت‌ور (Gearbox Software)، اهمیت بسیار زیادی برای این استودیو دارد، به طوری که مدیر عامل آن می‌گوید سرمایه‌گذاری روی Battleborn حتی از بازی‌های مجموعه Borderlands نیز بیشتر بوده است.

رندی پیچفورد، مدیر عامل گیرباکس، در گفتگو با وبسایت Polygon گفت که این استودیو بیش از هر بازی دیگری روی Battleborn سرمایه‌گذاری کرده است. وی توضیح داد:

ما روی بازی Battleborn بیشتر از شماره‌های اول و دوم مجموعه Borderlands سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. ما حتی هنوز نمی‌دانیم که مردم به این بازی علاقه خواهند داشت یا خیر.

پیچفورد همچنین به بازی‌های مشابه Battleborn مثل Overwatch از کمپانی بلیزارد و LawBreakers، بازی جدید کلیف بلزینسکی اشاره کرد و افزود:

در حالی که دیگران بازی‌هایشان را به نمایش گذاشته‌اند، این موضوع به ما انگیزه می‌دهد. قبل از هر چیز، یک رقابت وجود دارد که چالشی جذاب است. علاوه بر این، آنها افراد بسیار باهوشی هستند و به این موضوع فکر می‌کنند که اینجا [نزد ما] چیزی [مهم و قابل توجه] وجود دارد. مسئله چالش‌برانگیز دیگر این است که هیچکس دقیقا همان کاری را که ما می‌کنیم انجام نمی‌دهد. اکثر افراد از سیستم رایگان (Free-to-Play) یا چیزهای مشابه استفاده می‌کنند ولی ما یک بازی AAA می‌سازیم که شما بابتش پول پرداخت می‌کنید و می‌دانید که یک محصول باارزش را خریده‌اید و یک تجربه کامل نصیب‌تان می‌شود.

Battleborn_6548921

پیچفورد گفت که Battleborn علاوه بر بخش چندنفره، دارای حالت تک‌نفره کاملی نیز خواهد بود. او همچنین وجود مبارزات گروهی در بخش چندنفره را تایید و خاطر نشان کرد که Battleborn در ماه می (اردیبهشت-خرداد ۱۳۹۵)  منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، پیچفورد در مصاحبه‌اش گفت که در بازی‌های سری Borderlands، به حداکثر رساندن توانایی‌های یک شخصیت به ساعت‌ها زمان نیاز دارد، اما در Battleborn بازیکن‌ها می‌توانند هر شخصیت را در طول یک مسابقه به صورت کامل ارتقا دهند، ضمن اینکه سیستم ارتقای کلی نیز در بازی وجود خواهد داشت.

اما گذشته از بازی Battleborn، پیچفورد در مورد سایر بازی‌های آینده استودیوی گیرباکس نیز صحبت کرد. او گفت که حدود ۸۰ درصد از تیم گیرباکس در دفتر مرکزی این استودیو در تگزاس بر روی پروژه Battleborn فعالیت می‌کنند و بقیه اعضای تیم روی سایر مجموعه‌های گیرباکس و چند بازی جدید مشغول به کار هستند. یکی از این بازی‌ها، شماره بعدی از سری پرطرفدار Brothers in Arms است که فعلا در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. پیچفورد گفت که در حال حاضر چیزی برای رونمایی ندارد، اما کارهای مقدماتی برای ساخت این بازی در حال انجام است. او همچنین اعلام کرد که Brothers in Arms جدید چیزی شبیه Furious 4 نخواهد بود؛ قرار بود Furious 4 یک بازی مستقل از سری Brothers in Arms باشد، اما اوایل سال گذشته گیرباکس اعلام کرد که ساخت آن لغو شده است و بسیاری از المان‌های بازی در Battleborn مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گیرباکس در سال ۲۰۱۵ اعلام کرده بود که بر روی شماره سوم از مجموعه Borderlands مشغول به کار است؛ ضمن اینکه گفته می‌شود این استودیو بازی جدیدی از سری Duke Nukem را نیز در دست ساخت دارد.

بازی Battleborn در تاریخ ۳ می ۲۰۱۶ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده