// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

سریال تکی The Punisher ساخته نخواهد شد

بر اساس اخبار منتشر شده، به این زودی‌ها خبری از سریالی با محوریت شخصیت The Punisher نخواهد بود. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

چند روز پیش، جف لوب نایب رئیس اجرایی بخش تلویزیونی مارول در گفت و گویی با رسانه‌ها، تمامی شایعات مبنی بر ساخته شدن سریالی مستقل با محوریت شخصیت The Punisher را رد کرد. در این مصاحبه، لوب به وب‌سایت دیجیتال اسپای اعلام کرد که آن‌چیزی که مردم انتظار دارند با آن‌چه که در حقیقت در حال رخ دادن است کاملا متفاوت است. البته این موضوع که سران Netflix خواهان پخش شدن سریال‌های بیشتری با محوریت ابرقهرمانان مارول هستند بر کسی پوشیده نیست اما اقدام به ساخت سریالی جدید حول شخصیت مامور مخفی سابق FBI که تبدیل به آدم‌کشی حرفه‌ای شده است، مستلزم موفقیت Daredevil است. نا گفته نماند که نت‌فلیکس به شدت در پی ساخت فصل‌های بعدی سریال مورد توجه قرار گرفته دردویل است و در صورت گرفتن بازخوردهایی خوب همچون فصل اول، امید تولید شدن سریال‌های ابرقهرمانانه بیشتر، پررنگ‌تر خواهد شد.

شخصیت The Punisher مارول اولین‌بار در سال۱۹۷۴ و در مجموعه داستان‌های مرد عنکبوتی حضور پیدا کرد. فرانک کسل یا همان The Punisher مامور مخفی اسبق سازمان جاسوسی آمریکا است که بعد از اتفاقاتی که در زندگی شخصی او رخ می‌دهد، تبدیل به آدم‌کشی حرفه‌ای می‌شود که به دنبال کیفردادن کسانی است که اعمال تبهکارانه انجام می‌دهند. در سال ۲۰۰۴ هم فیلمی با همین نام (The Punisher) با بازی توماس جین به‌روی پرده‌ها رفت که چندان مورد استقبال منتقدین قرار نگرفت، اما حالا و با سر و صدایی که دو سریال Jessica Jones و Daredevil  به‌راه انداخته‌اند شاید زمان آن رسیده باشد که شاهد حضور دوباره آقای مجازات‌کننده باشیم.

همچنین این شخصیت در فصل دوم سریال دردویل که پخشش از اوایل فروردین سال ۹۵ پخش خواهد شد، حضور پیدا خواهد کرد. به هر حال اگر قرار باشد که مارول و نت‌فلیکس بخواهند سریالی جدا و مستقل برای The Punisher بسازند، چه راهی مطمئن‌تر و بهتر از اینکه او را برای اولین‌بار درمجموعه‌ای محبوب و مورد توجه‌ قرار گرفته شده به علاقه‌مندان معرفی کرده و نشان بدهند؟

نظر شما در مورد ساخته شدن مجموعه‌های تلویزیونی بیشتر با محوریت ابرقهرمانان مارول چیست؟ آیا شما از ساخته شدن سریالی مستقل برای The Punisher استقبال می‌کنید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده