// دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

احتمال عرضه Call of Duty: Ghosts 2 در سال ۲۰۱۶ قوت گرفت

با توجه به مجله‌ی انگلیسی زبان گیمز تی‌ام Call of Duty: Ghosts 2، احتمالا بازی بعدی سری Call of Duty خواهد بود که برای عرضه در سال ۲۰۱۶ در حال توسعه است. مجموعه Call of Duty هرساله درفصل پاییز عرضه می‌شوند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

گیمز تی‌ام مجله‌ی مستقر در کشور انگلستان در تازه‌ترین شماره‌ی خود بازی بعدی مجموعه Call of Duty را فاش کرده است. بنابر تصاویری که یکی از کاربران وب‌سایت فراگ‌هیرو به اشتراک گذاشته، بازی بعدی این سری محبوب دومین شماره از Ghost خواهد بود. این تصاویر که توسط این کاربر از روی مقالات اسکن شده، نام بازی Call of Duty: Ghosts 2 را در پایین لیست «مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۶» نشان می‌دهد.

در صورت علاقه می‌توانید تصاویر اسکن شده از این مقاله را در پایین مشاهده کنید. در این مقاله نویسنده با اشاره به Call of Duty: Ghosts 2، این بازی را  یکی از مورد انتظار ترین بازی ها در سال ۲۰۱۶ معرفی کرده و تاکید می‌کند که اینفینیتی وارد مدت زمان زیادی را برای رساندن بازی به سطحی در اندازه Modern Warfare صرف کرده است.call of duty ghost 2 بازی Games Tm

اکتیویژن هم اکنون نیز رسما توسعه‌ی بازی بعدی Call of Duty را در سال ۲۰۱۶ توسط اینفینیتی وارد تایید کرده است. Call of Duty: Ghosts در سال ۲۰۱۳ رسما برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد. این بازی که توسط تری‌آرک و اینفینیتی وارد تولید می‌شد بعدا با انتشار کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 برای این دو پلتفرم نیز عرضه شد. اکنون در صورت تایید نهایی خبر ذکر شده احتمالا در ماه نوامبر ۲۰۱۶ باید انتظار انتشارCall of Duty: Ghosts 2 را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم داشته باشیم. البته این احتمال نیز وجود دارد که این بازی تنها در لیست مورد انتظارهای نویسنده قرار گرفته باشد. به همین دلیل فعلا باید در انتظار تایید رسمی ناشران بازی باشیم.

call of duty ghost 2 بازی Games Tmاکتیویژن اخیرا با همکاری تری‌آرک بازی Call of Duty: Black Ops 3 را برای پلتفرم‌های مختلف منتشر کرده بود. این بازی مانند بسیاری از بازی‌های مجموعه Call of Duty با استقبال بازیکنان مختلف روبرو شد. زومجی نیز بازی Call of Duty: Black Ops 3 را به صورت ویدیویی و مقاله مورد بررسی قرار داده است.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده