نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

توضیحات کارگردان Fallout 4 در مورد ویژگی های حالت بقا بازی

کمپانی بتسدا چند وقتی است که عرضه حالت بقا و چند بسته‌الحاقی پولی را برای بازی Fallout 4 تایید کرده و پس از این که چندی پیش جزییات غیررسمی این بخش فاش شد، حال تاد هاوارد، کارگردان فال‌اوت ۴، رسما توضیحاتی در مورد حالت بقا ارائه کرده است. با زومجی همراه باشید.

پس از گذشت چندین ماه از عرضه فال‌اوت ۴، زمان آن فرا رسیده تا Bethesda با ارائه محتویات اضافی برای بازی، آن را بیش از پیش گسترش دهد. در همین راستا چندی پیش عرضه رسمی سه بسته‌الحاقی جدید برای بازی تایید شد و همچنین مشخص شد که یک حالت جدید و بسیار سخت با نام Survival Mode به بازی اضافه خواهد شد. البته جزییات این بخش خیلی هم مخفی نماند و یکی از کاربران سایت ردیت جزییات کامل آن را فاش کرد که حتی بتسدا هم به طور ضمنی آن‌ها را تایید کرد.

با این حال اخیرا تاد هاوارد، جزییات جدیدی از حالت بقا بازی ارائه کرده است. هاوارد اعلام کرد که این حالت ابتدا به صورت آزمایشی برای کاربران نسخه پی‌سی عرضه خواهد شد و نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی، نسخه آزمایشی این حالت را دریافت نخواهند کرد. کارگردان فال‌اوت ۴ دلیل این امر را به صورت زیر شرح داد:

ارائه نسخه آزمایشی محتویات این چنینی بر روی پی‌سی بسیار راحت‌تر است و به ما اجازه می‌دهد تا پس از شناخت مشکلات احتمالی نسخه کنسولی را هم عرضه کنیم. البته هنوز مشخص نیست که حالت بقا چند وقت به شکل آزمایشی در دسترس خواهد بود، ولی ممکن است این کار حتی یک ماه هم طول بکشد. چرا که ما قصد داریم یک تجربه عالی از حالت بقا ارائه دهیم.

هاوارد سپس در ادامه صحبت‌های خود به ویژگی‌های این حالت هم اشاره کرد و گفت:

هدف ما از ارائه حالت بقا، فقط سخت‌تر کردن بازی با بالا بردن سلامتی دشمنان و ضعیف کردن شخصیت نیست. این حالت فقط بازی را بیشتر به واقعیت نزدیک می‌کند و مثلا امکان مسافرت سریع یا ذخیره دلخواه وجود ندارد و همچنین باید با بیماری‌ها هم مبارزه کنید و مبارزات بازی هم شکل جدید و جدی‌تری به خود می‌گیرند. سختی این حالت به این دلیل است که باید کار‌های بیشتری را مدیریت کنید.

البته بتسدا هنوز زمان دقیقی برای ارائه حالت بقا بازی مشخص نکرده است. نظر شما در مورد ویژگی‌های این بخش و صحبت‌های هاوارد چیست؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده