نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰

بازی Uncharted 4 باز هم با تاخیر رو به رو شد

دقایقی پیش بلاگ رسمی پلی‌استیشن با انتشار خبری اعلام کرد که بازی بسیار مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End باز هم با تاخیر مواجه شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی بسیار مورد انتظار آنچارتد ۴، چهارمین و آخرین قسمت از ماجراجوی‌هایی نیتن دریک، در ابتدا قرار بود که در سال ۲۰۱۵ برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود اما ناتی‌داگ، استودیو سازنده بازی، به دلیل اینکه بتواند بهترین تجربه را برای طرفداران فراهم کند، تاریخ انتشار بازی را به اوایل سال ۲۰۱۶ موکول کرد. اما این پایان کار نبود و چندی پیش این استودیو اعلام کرد که بازی اواخر ماه آوریل (۷ اردیبهشت) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

امروز، بلاگ رسمی پلی‌استیشن در خبری اعلام کرد که بازی باز هم با تاخیر مواجه شده است و دو هفته دیرتر یعنی در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۶ (۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) در سرتاسر جهان منتشر خواهد شد. متن کامل خبر منتشر شده به شرح زیر است:

همانطور که می‌دانید ناتی‌داگ در حال انجام کارهای نهایی بازی Uncharted 4 است و کار ساخت بازی در همین ماه به اتمام خواهد رسید. به دلیل اینکه تقاضا برای بازی بسیار زیاد است و به دلیل اینکه ما می‌خواهیم مطمئن شویم که تمام گیمرهای سرتاسر دنیا بتوانند بازی را در روز عرضه تجربه کنند، تصمیم گرفتیم که تاریخ انتشار بازی را ۲ هفته به عقب بیندازیم.

به همین دلیل Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۶ (۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) در سرتاسر دنیا منتشر خواهد شد.

ما می‌دانیم که بسیاری از شما از شنیدن این خبر ناراحت شدید و از صمیم قلب از شما عذرخواهی می‌کنیم که شما را مجبور کردیم زمان بیشتری برای تجربه بازی صبر کنید. خبر خوب این است که بازی واقعا تبدیل به شاهکار شده است و ما کاملا مطمئن هستیم که این صبر ارزشش را دارد و تیم ناتی‌داگ بی‌صبرانه منتظر است که شما آخرین ماجراجویی نیتن دریک را تجربه کنید.

ما در پلی‌استیشن از حمایت همیشگی شما سپاسگزاریم.

نظر شما درباره تاخیر دوباره بازی Uncharted 4 چیست؟

منبع: بلاگ رسمی پلی‌استیشن


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده