نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

گیم‌پلی Call of Duty جدید در E3 2016 به نمایش درخواهد آمد

نسخه‌ی بعدی بازی Call of Duty، که توسط استودیو اینفینیتی وارد در حال ساخت است، قرار است در نمایشگاه E3 2016 به نمایش دربیاید. با زومجی همراه باشید.

کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی‌های پرطرفدار Call of Duty، در وبلاگ رسمی‌اش نوشت:

ما در ماه ژوئن (خردادماه ۹۵) با حضور در E3، بخشی از گیم‌پلی بازی جدید و جاه‌طلبانه‌ی Infinity Ward را به نمایش خواهیم گذاشت. ما بی‌صبرانه منتظر هستیم تا با مشارکت دوستان‌مان در پلی‌استیشن، جزئیات تازه و هیجان‌انگیزی را از بازی Call of Duty [با شما] به اشتراک بگذاریم. [در این میان] ما مفتخر هستیم که در این رویداد، که برترین رویداد بازی‌های رایانه‌ای است، شرکت می‌کنیم؛ اما اکتیویژن در این نمایشگاه غرفه‌ای نخواهد داشت.

با این حساب، به نظر می‌رسد که اکتیویژن قصد داشته باشد تا بازی‌های مطرح‌اش را در غرفه‌ی سونی به نمایش دربیاورد. در این میان، اکتیویژن تنها ناشر بزرگی نیست که بدون غرفه‌ی اختصاصی در E3 2016 شرکت می‌کند. چندی پیش، کمپانی الکترونیک آرتز هم اعلام کرد که برخلاف سال‌های گذشته، در نمایشگاه E3 سال جاری میلادی غرفه‌ای نخواهد داشت و در عوض، کنفرانس خبری‌اش را زودتر و طی مراسمی به نام EA Play در نزدیکی محل این نمایشگاه برگزار خواهد کرد. یادآوری می‌کنیم که E3 2016 طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ ژوئن (۲۵ تا ۲۷ خردادماه ۱۳۹۵) در مرکز همایش‌های شهر لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

جدیدترین نسخه‌ی منتشر شده از سری کال آو دیوتی، یعنی Call of Duty: Black Ops 3، توسط استودیو تری‌آرک ساخته شده بود که شما می‌توانید بررسی متنی و ویدیویی این بازی را در زومجی از نظر بگذرانید.

منابع: VG247 / Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده