// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید گیم پلی بازی Total War: Warhammer از نبرد ارک‌ها و شوالیه‌ها

استودیو کریتیو اسمبلی، سکان‌دار مجموعه توتال‌وار، به تازگی تریلری ۱۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی جدید‌ترین بازی خود یعنی Total War: Warhammer منتشر کرده که نبرد ارک‌ها و شوالیه‌ها را نشان می‌دهد. برای دیدن تریلر و جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

استودیو کریتیو اسمبلی، خالق سری توتال‌وار، همیشه گیم‌پلی و سبک و سیاق خاص و نابی را برای بازی‌هاش در نظر گرفته است. بطوری که همیشه وقایع و ادوار بحرانی و حساس تاریخ بشریت را در قالب گیم‌پلی منحصر بفرد خود که شبیه به هیچ بازی استراتژیک دیگری نبوده و نیست، به خوبی هرچه تمام به تصویر کشیده است. اما جدیدترین نسخه‌ای که این استودیوی انگلیسی مشغول فعالیت بر روی آن است دیگر مربوط به وقایع دنیای خودمان یعنی زمین نیست بلکه طبق سیاست‌های این استودیو و ناشر همیشگی یعنی سگا، تصمیم بر این شد که پا را فراتر نهاده و اثری سه‌گانه و معروف را برای راضی نگاه داشتن طرفداران همیشگی توتال‌وار و همچنین جذب تعداد بیشتری از مخاطبان بازی‌های استراتژیک، در دستور کار قرار دهند. به همین خاطر پای کمپانی دومی نیز به این سه‌گانه باز شد. گیمز ورک‌شاپ، خالق اثر ناب وارهمر در ساخت این سه‌گانه در کنار کریتیو اسمبلی است تا داستان دنیای تاریک و خشن وارهمر را با چاشنی گیم‌پلی توتال وار به عنوان معجونی مهیج و سیراب‌کننده ترکیب کنند.

دنیای وارهمر به قدری وسیع و بزرگ است که عملا نمی‌توان آن را بصورت کامل در یک بازی جای داد

سه گانه‌ی Total War: Warhammer قرار است در ۳ سال متوالی تولید و عرضه شوند که در نهایت بازیکن علاوه بر بازی کردن هر نسخه‌ی به تنهایی، قادر خواهد بود برای اولین بار در تاریخ بازی‌های استراتژیک، این ۳ نسخه را در یک بازی ادغام و از تمامی فکشن‌ها، نژاد‌ها، نقشه و جزییات بازی بصورت یکجا استفاده کند! اتفاقی که طبق گفته‌ی کریتیو اسمبلی، بازی Total War: Warhammer را به بزرگترین تجربه‌ی توتال وار تا به امروز تبدیل خواهد کرد. دنیای وارهمر شامل ۱۵ نژاد اصلی است که در نسخه‌ی اول از این سه گانه، شاهد حضور ۵ نژاد خواهیم بود.

بازی Total War: Warhammer به سرعت در حال پیشرفت است؛ بطوری که طبق برنامه‌ریزی Creative Assembly، علاقه مندان می‌توانند در رویداد آخر هفته‌ی پی‌سی گیمر که در کمتر از یک هفته‌ی دیگر در لندن برگزار می‌شود، بازی را قبل از انتشار تجربه کنند. همچنین این استودیو به تازگی یک تریلر ۱۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی منتشر کرده است که مربوط به مراحل یکی از لرد‌های افسانه‌ای این بازی است. این لرد افسانه‌ای که از نژاد پوست سبز‌هاست (Greenskins)، آزهاگ نام دارد و لقب او سلاخ است (Azhag The Slaughterer)، در این تریلر به مصاف ارتش زره‌پوش شوالیه‌های برتونیا (Bretonnia) می‌رود که از نژاد انسان‌ها و متحد نیرو‌های امپراطوری هستند.

در این تریلر که می‌توانید در زیر آن را مشاهده کنید جزییات بیشتری از نبرد‌ها و بکار‌گیری مکانیزم جادو نمایش داده می‌شود که برای اولین بار در سری توتال‌وار استفاده شده است. همچنین در این تریلر می‌توانید صحت ادعای کریتیو اسمبلی را مبنی بر اینکه برای طراحی نیرو‌های هر نژاد بطور کامل از ویژگی‌های خاص آن نژاد استفاده شده و نه اینکه طرح‌های بازی‌های پیشین را با کمی تغییر به شکل کنونی درآورده باشند، بررسی کرد. بطوری که مثلا با دقت به طراحی و شکل سواره نظام ارک‌ها (Orc Boar Boyz) می‌توان فهمید که این استودیو برای ساخت نیرو‌ها و مشخصات آنها سنگ تمام گذاشته است و به شکلی وسواسی در طراحی آنها نهایت دقت را به خرج داده تا در کنار گیم‌پلی توتال‌وار، حس کاملی از موجودات دنیای وارهمر را به بازیکن منتقل کند. انتشار نسخه‌ی اول از سه گانه‌ی Total War: Warhammer در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ (۲۸ ماه آپریل ۲۰۱۶) و بصورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی بر روی سیستم‌ عامل‌های ویندوز، لینوکس، مک و SteamOS خواهد بود. پیش‌تر در این مورد در زومجی خواندید که فکشن‌های بازی Total War: Warhammer و محل شروع آنها در نقشه منتشر شد.

  | 

آیا شما هم تجربه‌ی بازی‌های سری توتال‌وار یا وارهمر را داشته‌اید؟ نظر شما در مورد این نسخه چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده