// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

سریال Quantum Break تنها به صورت انلاین ارائه خواهد شد

یکی ازویژگی‌های منحصربفرد بازی Quantum Break، ارائه یک سریال در کنار بازی است. حال استودیو رمدی اعلام کرده است که این سریال بر روی دیسک عرضه نمی‌شود و تنها از طریق سرویس استریم آنلاین در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۳ با رونمایی از Quantum Break، بازی انحصاری پلتفرم‌های مایکروسافت مصادف بود. در همین مراسم اعلام شد که در کنار بازی یک سریال چهار قسمتی با مدت زمان متوسط بیست و دو دقیقه نیز پخش خواهد شد. اکنون استودیو رمدی اعلام کرده است که این سریال تنها به صورت آنلاین و از طریق استریم در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت. این استودیو توضیح می‌دهد که دلیل استریم سریال Quantum Break، اشغال فضای کمتر بر روی دیسک و هارد است. اما مهمترین دلیل اتخاذ این رویکرد در قبال نحوه ارائه سریال Quantum Break وجود پارامترهای متغیر و نسخه‌های متفاوت برخی صحنه‌های این سریال است. علی‌رغم تمرکز بازی  Quantum Break بر روی قهرمان داستان، سریال این بازی شخصیت منفی و آنتاگونیست را به عنوان عامل رخداد حوادث برگزیده است. المان‌های داستانی سریال از تصمیمات گیمر در حین تجربه بازی تاثیر می‌پذیرند. گرگ لودن، از نویسندگان استودیو رمدی در این‌باره می‌گوید:

در این سریال ما چهل پارامتر متغییر داریم که براساس تصمیمات شما و انتخاب‌های مرتبط تغییر می‌کنند. همچنین ویژگی به نام «امواج کوانتوم» وجود دارد که تعدادی از صحنه‌های حذف شده سریال را در اختیار شما قرار می‌دهد. مدت زمان هر قسمت از سریال براساس تصمیم‌های گیمر طولانی یا کوتاه خواهند شد. به عبارت دیگر این سریال براساس تصمیمات تکامل می‌یابد و به همین دلیل است که ما باید آن را استریم کنیم.

زمانی که متوجه شدیم حجم داده‌ها تا چه اندازه زیاد است، مجبور به توقف و پیدا کردن راه حلی مناسب و منطقی برای ارائه سریال شدیم.

لازم به ذکر است که این سریال با حداکثر کیفیت 1080p بر روی کنسول ایکس‌باکس وان و با کیفیت 4K بر روی رایانه‌های شخصی قابل مشاهده خواهد بود. کمتر از دو هفته پیش استودیو رمدی اعلام کرده است که ساخت بازی Quantum Break به پایان رسیده است و همزمان با انتشار این بازی بر روی ایکس‌باکس وان در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (۱۷ فروردین ۱۳۹۵)، نسخه رایانه‌های شخصی نیز از طریق فروشگاه مجازی ویندوز 10 قابل خریداری است. از بازیگران سریال چهار قسمتی Quantum Break می‌توان به شان اشمور (جک جویس)، آیدن گیلن (پائول سرن)، دومینیک موناهان (ویلیام جویس) و کورتنی هوپ (بت وایلدر) اشاره کرد.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده