نویسنده: نيما ارضی
// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Rock Band 4 برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد

سال گذشته بازی Rock Band 4 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و شایعاتی مبنی بر عرضه این بازی برای پی‌سی وجود داشت. در نهایت  سازندگان بازی اعلام کردند که این بازی برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. با ما در زومجی همراه باشید.

سازندگان  بازی Rock Band 4 قصد دارند نسخه‌ای از این بازی را برای رایانه‌های شخصی عرضه کنند. به همین منظور کمپینی برای جمع آوری بودجه مورد نیاز ساخت این بازی، از طریق سایت فیگ ترتیب داده شده است. طرفداران این بازی با سرمایه گذاری در این کمپین از امتیازاتی مانند دریافت نسخه‌ای از بازی نیز برخوردار می شوند. هدف اصلی این کمپین جمع آوری ۱میلیون و ۵۰۰ هزار دلار است. این کمپین در کمتر از دو ساعت موفق به جمع آوری ۵۹ هزار دلار شد.

این کمپین علاوه بر ساخت بازی راک بند ۴ برای رایانه‌های شخصی،  قصد دارد شبکه آنلاین راک بند(Rock Band Network) را دوباره راه اندازی کند. همچنین در کارگاه استیم امکان ساخت آهنگ برای بازی وجود خواهد داشت.

استودیو بازی‌سازی هارمونیکس در این رابطه بیان کرد که ساخت نسخه پی‌سی این بازی بدون وجود کمپین مورد نظر، ممکن نخواهد بود. همچنین این نسخه حاوی تمامی بروزرسانی‌هایی خواهد بود که تا به حال برای نسخه‌های کنسولی بازی عرضه شد است. امکان سرمایه گذاری در این پروژه از ۱۰ دلار تا ۲۵ هزار دلار ممکن است.

در صورتی که بودجه لازم برای ساخت بازی Rock Band 4 جمع آوری شود، این بازی در اواخر سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

نظر شما در رابطه با ساخت این بازی برای رایانه‌های شخصی چیست؟

منبع:Attack of the Fan Boy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده