نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بازیگر قسمت هفتم مجموعه جنگ ستارگان درخواست بخش داستانی برای بازی Battlefront را دارد

جان بویِگا، بازیگر نقش فین در سه‌گانه جدید مجموعه جنگ ستارگان، به‌تازگی از کمپانی الکترونیک آرتز درخواست کرده است تا کمپِین داستانی رایج در میان بازی‌ها را به Star Wars Battlefront اضافه کند. با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

مقاله مرتبط

جان بویگا، هنرپیشه فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، که خود را از طرفداران قدیمی سری بازی‌های «بتلفرانت» می‌داند، امروز در توییتر، پرسش خود را درمورد امکان اضافه شدن بخش داستانی به Star Wars Battlefront خطاب به سازندگان بازی، این‌گونه مطرح کرد:

آیا طرفداران به یک بخش داستانی آفلاین کامل در بازی خواهند رسید؟ وجود چنین بخشی، قطعا بیش‌تر از یک راه لذت‌بخش برای یادگیری چگونگیِ کنترل بازی خواهد.

EA نیز بی‌جواب نماند و در پاسخ به بویگا، در مورد قسمت ماموریت‌های افلاین از وی سوال کرد؛ بخشی که بیش‌تر جنبه آموزشی دارد ولی می‌توان آن را نزدیک‌ترین بخش به یک کمپین داستانی برای بازی دانست:

آیا تاکنون فرصتی برای تجربه ماموریت‌ها داشته‌اید؟

بویگا هم در پاسخ به الکترونیک آرتز اضافه کرد با این وجود که قسمت آفلاین بازی را تجربه کرده اما هنوز قانع نشده است و فرصت را غنیمت برشمرد و در پایان مکالمه از کمپانی الکترونیک درخواست کرد تا از ساختمان مرکزی آن‌ها در بریتانیا دیدار کند:

بله، بسیار عالی بود! اما به‌طور قطع بعد از تجربه آن، باز هم  این نیاز را حس خواهید کرد که باید با یک روایت داستانی به‌چالش کشیده شوید. آیا می‌توانم از مرکز شما در بریتانیا دیدار کنم؟

مسئول روبط عمومی کمپانی نیز در پاسخ نوشت:

اطمینان دارم که می‌توانیم به‌گونه‌ای ترتیب این ملاقات را بدهیم.

اگرچه در حال حاضر استاروارز بتلفرانت هیچ‌گونه بخشی به نام کمپِین داستانی ندارد، اما برخی از گزارشات حاکی از آن هستند که قسمت دوم این سری دارای بخش داستانیِ جامعی خواهد بود. چندی پیش، الکترونیک آرتز نیز ساخت قسمت‌های بعدی سری را تایید کرد و خبر از امضای قردادی با دیزنی داد که به موجب آن، اجازه دارند تا برای ساخت بازی‌‌های ویدیویی بر اساس ۶ فیلم قبلی مجموعه جنگ ستارگان، فیلم نیرو برمی‌خیزد، اپیزودهای بعدی و تمام قسمت‌های جانبی که در طول ۱۰ سال آینده عرضه خواهند شد، اقدام کنند. بلیک جورگنسُن، رئیس بخش امور مالی EA، عقیده دارد که جهان Star Wars بی‌کران است و در آخرین سخنرانی خود در رابطه با بازی‌های آینده مجموعه، این‌گونه گفت:

همان‌طور که اطلاع دارید، کارهای نامحدودی می‌توان با محتوای جنگ ستارگان انجام داد؛ به هر اندازه که دیزنی محتویات جدید خود را به این جهان اضافه کند، ما نیز به همان اندازه قادر خواهیم بود که بازی‌های جدیدی را پیرامون آن‌ها بسازیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا کمبود بخش داستانی در Star Wars Battlefront برای شما نیز محسوس است؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده