نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

نسخه بعدی بازی Halo ممکن است برای پی سی هم عرضه شود

مدیر بازاریابی مایکروسافت، پس از تایید عرضه Gears of War 4 برای پی‌سی، اعلام کرده که احتمالا نسخه بعدی از سری Halo هم برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی مایکروسافت است که دیروز طی مصاحبه با سایت فرانسوی گیم‌بلاگ، عرضه Gears of War 4 را برای پی‌سی تایید و اعلام کرد که هدف مایکروسافت خلق یک اکوسیستم بزرگ و وسیع است تا افراد بیشتری بر روی ویندوز 10 یا ایکس‌باکس وان بتوانند بازی‌های این کمپانی را تجربه کنند. حال در بخش دیگری از همان مصاحبه، گرینبرگ صحبت‌هایی هم در مورد سری Halo انجام داده است؛ ولی با ذکر این موضوع که Halo 5: Guardians آخرین بخش از لایسنس انحصاری بودن این سری برای ایکس‌باکس وان بود، اعلام کرد که ممکن است نسخه‌های بعدی هیلو برای پی‌سی هم عرضه شوند.

البته مدیر بازاریابی مایکروسافت، خبر خوشی هم برای مخالفان عرضه بازی‌های فعلی ایکس‌باکس وان برای پی‌سی داشت، وی اعلام کرد که Microsoft فعلا هیچ برنامه‌ای برای عرضه Halo 5: Guardians برای پی‌سی ندارد. با این حال تمام شدن مجوز عرضه انحصاری سری هیلو فقط برای ایکس‌باکس وان می‌تواند خبر خوشی برای دارندگان رایانه‌های شخصی باشد و ممکن است Halo 6 برای این پلتفرم هم عرضه شود.

هیلو ۵ یکی از بهترین بازی‌های ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۵ بود که توانست علاوه بر کسب عنوان بهترین بازی شوتر سال، در بررسی زومجی هم نمره عالی ۹/۵ را دریافت کند که می‌تواند بررسی آن را در دو قالب متنی و ویدیویی مطالعه و تماشا کنید.

نظر شما در مورد عرضه احتمالی نسخه‌های بعدی Halo برای پی‌سی چیست؟

منبع:‌SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده