نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

تماشا کنید: تریلر روز انتشار قسمت اول بازی Hitman

یک هفته دیگر قسمت اول بازی مورد انتظار Hitman منتشر می‌شود و به همین مناسبت اسکوئر انیکس تریلر روز انتشار بازی را منتشر کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

کم کم انتظارات در حال به پایان رسیدن است و قسمت اول بازی مورد انتظار و اپیزودیک هیتمن هفته دیگر منتشر خواهد شد. وظیفه انتشار این بازی که مانند بازی‌های قبلی این سری توسط IO Interactive ساخته می‌شود، بر عهده کمپانی Square Enix است. امروز و در فاصله یک هفته مانده به انتشار بازی برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، تریلر روز انتشار قسمت اول بازی منتشر شد که در زیر می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

این تریلر شامل صحنه‌هایی از مقدمه بازی و مرحله پاریس (که قسمت اول در آن جریان دارد) است. علاوه بر پاریس، ما در این تریلر بخش‌های کوچکی از دو مرحله ساپینزا ایتالیا (که قرار است در ماه آوریل (فروردین /  اردیبهشت ) منتشر شود) و مرحله مراکش (که قرار است در ماه می (اردیبهشت / خرداد) منتشر شود) مشاهده می‌کنیم.

قسمت اول بازی هیتمن در تاریخ ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) برای پلتفرم‌های ذکر شده در بالا منتشر خواهد شد. شما اگر قصد تجربه بازی برروی رایانه‌های شخصی را دارید،‌ می‌‌توانید مشخصات سیستم مورد نیاز آن را در زومجی مشاهده کنید.

نظر شما درباره این تریلر و به طور کل بازی جدید این مجموعه چیست؟ آیا بازی جدید هیتمن می‌تواند خاطرات خوب نسخه‌های قبلی را زنده کند و به یک بازی ماندگار در بین طرفداران تبدیل شود؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده