// شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

قسمت دوم فیلم Assassin's Creed در دست ساخت است

بر اساس اخباری که به تازگی منتشر شده، قسمت دوم فیلم پر هیاهوی Assassins Creed با نقش‌آفرینی Micheal Fassbender دردست ساخت است. با زومجی و جزیئات این خبر همراه باشید.

وب‌سایت The Tracking Board اخیرا خبری مبنی بر ساخته‌شدن ادامه فیلم Assassins Creed منتشر کرده و اعلام کرده که مایکل فاسبندر در این پروژه  هم حضور خواهد داشت. نکته جالب این خبر اینجاست که فیلم اول از این مجموعه که مدت زمان زیادی از اتمام مراحل فیلم‌برداری آن نمی‌گذرد، تقریبا تا  زمستان سال آینده اکران نخواهد شد و سازندگان این فیلم و استودیوی یوبیسافت بدون دریافت بازخورد و نظری از فیلم اول، به سرعت دست به کار شده و ساخت پروژه بعدی را شروع کرده‌اند!

به گفته گزارشگر وب‌سایت Tracking Board اکثر دستاندرکاران و تولیدکنندگانی که تولید فیلم اول حضور داشته‌اند، برای تولید فیلم دوم هم در این پروژه هم در کنار یکدیگر قرارگرفته‌اند. علاوه بر مایکل فاسبندر، ماریون کتیار فرانسوی نیز همچون فیلم اول، در این اثر در حال ساخت، نقش‌آفرینی خواهد کرد. خط داستانی این فیلم‌ها نیز همچون مجموعه بازی‌های محبوب Assassins Creed است که در آن کالوم لینچ با استفاده از تکنولوژی به آزاد کردن و بهره‌جویی  خاطرات ژنتیکی می‌پردازد و طی این آزمایشات، سفری مهیج به گذشته و اسپانیای قرن ۱۵ میلادی دارد. او در این تجربه و سفر به گذشته، موفق به کشف رازهایی فوق‌العاده مهم و حساس تاریخی در مورد پیشینیان خود و انجمن سری آن‌ها ( اسسین‌ها) و روابط آن‌ها با تمپلار‌ها (معبدیون سلیمان) می‌شود. ادامه داستان را هم که حتما شما خودتان بهتر می‌دانید.  در هر حال، ما هم مثل بسیاری از طرفداران مجموعه بازی‌های Assassins Creed بی‌صبرانه منتظر اکران اولین فیلم از سری فیلم‌های این مجموعه هستیم و باید کماکان منتظر بمانیم تا ببینیم آیا فیلم‌های Assassins Creed هم مثل بازی‌های آن مهیج و جذاب خواهند بود یا خیر.

نظر شما در مورد این فیلم‌ها چیست؟ به نظر شما مایکل فاسبندر می‌تواند نقش کالوم لینچ را آن‌طور که باید و شاید ایفا کند؟

منبع: Comicbook.com


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده