نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

شایعه‌: نینتندو تولید کنسول NX را از اواخر بهار آغاز می‌کند

بر اساس گزارشی که از کشور چین منتشر شده، نینتندو تا پایان سال ۲۰۱۶ کنسول NX را عرضه خواهد کرد. کمپانی فاکس‌کان (Foxconn) پیش‌بینی کرده که مراحل ساخت NX از ماه ژوئن (خرداد-تیر ۱۳۹۵) آغاز می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

شرکت تایوانی فاکس‌کان بزرگ‌ترین تولیدکننده قطعات رایانه‌ای و الکترونیکی در دنیا است که برای کمپانی‌های معروفی مثل اپل، مایکروسافت، سونی، نینتندو و غیره قطعه می‌سازد؛ از این رو گمانه‌زنی‌های این شرکت در مورد محصولات مشتریانش به هیچ‌وجه بی‌اعتبار و کم‌اهمیت نیستند. فاکس‌کان اخیرا پیش‌بینی کرده که مراحل ساخت کنسول نینتندو NX از اواخر بهار آغاز خواهد شد، همچنین در ادامه پیش‌بینی‌هایش این شکرت افزوده که آیفون 7 نیز در نیمه‌ دوم سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود. در بخش مهمی از گزارش این شرکت که به وسیله کاربران انجمن Neogaf ترجمه شده چنین آمده است:

با عرضه آیفون 7 و نینتندو NX، سرمایه‌گذاران معتقدند که عملکرد فاکس‌کان روی نیمه دوم امسال متمرکز خواهد بود. انتظار می‌رود که شتاب عملکردی کمپانی در نیمه دوم سال نسبت به نیمه اول به شکل کاملا آشکاری افزایش یابد.

البته این فقط یک گمانه‌‌زنی از سوی فاکس‌کان است، اما اگر به وقوع بپیوندد و تولید NX از اواخر بهار آغاز شود، به احتمال زیاد در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد عرضه عمومی این کنسول خواهیم بود. با تمام این تفاسیر می‌توان انتظار داشت که نینتندو در نمایشگاه E3 2016 جزئیات بیشتری در مورد NX ارائه کند و حتی از ظاهر و مشخصات سخت‌افزاری آن رونمایی نماید.

نظر شما در مورد این پیش‌بینی چیست؟ فکر می‌کنید کنسول جدید نینتندو در سال ۲۰۱۶ به بازار می‌آید؟ اصلا به نظر شما NX چه ویژگی‌هایی خواهد داشت و آیا می‌تواند با کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت رقابت کند؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده