نویسنده: محمد رستمی
// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

Metal Gear Online چهارشنبه ۲۶ اسفند بسته‌الحاقی Cloaked in Silence را دریافت خواهد کرد

کونامی اعلام کرد بسته‌الحاقی Cloaked in Silence در تاریخ ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) برای بازی Metal Gear Online عرضه خواهد شد. در ادامه مطلب با جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

مدتی پیش بسته‌الحاقی Cloaked in Silence برای Metal Gear Online معرفی شد و اکنون konami تاریخ عرضه این بسته را اعلام کرده است. بر همین اساس Cloaked in Silence ۲۶ اسفند برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بسته شامل ۴ نقشه جدید، کاراکتر قابل بازی Quiet و تعدادی حرکات نمایشی جدید در بخش چند‌نفره بازی می‌شود. حالت Sabotage نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که با این بسته‌الحاقی به بازی افزوده می‌شود.

حالت دیگری خریداران Cloaked in Silence می‌توانند بدون هیچگونه محدودیتی تجربه کنند حالت بقا (Survival Mode) نام دارد. این حالت ۷ آپریل‌ (۱۹ فروردین ۹۵) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و افرادی که این بسته‌الحاقی را دریافت نکرده‌اند قبل از هربار ریست شدن سرور تنها ۱۰ مرتبه می‌توانند این سبک را بازی کنند.

در حالت بقا بازیکنان می‌توانند در تیم‌های ۶ نفره به مبارزه بپردازند و تیمی که چند بازی را به صورت پشت سرهم پیروز شود برنده است.

این محتوا به چند صورت به فروش خواهد رسید:

  • بسته الحاقی با قیمت ۳.۹۹ دلار شامل نقشه‌ها، کوایت و حالت بقا
  • باندل کامل Cloaked in Silence با قیمت ۱۰.۹۹ دلار که علاوه بر موارد بالا شامل اکشن‌ها و 500MB سکه هم می‌شود
  • نقشه‌ها و اکشن‌ها به صورت جداگانه نیز قابل خرید هستند.

درنهایت باندل کامل تنها برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

 

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده