// چهار شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

نسخه بتای بازی Fable Legends تا روز ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت

طبق اطلاعیه‌ی منتشر شده برروی وب‌سایت استودیو لایِن‌هِد بتای بازی Fable Legends‌ به مدت یک ماه دیگر تا تاریخ ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ۱۳۹۵) در دسترس افرادی که اکنون بخشی از نسخه‌ی آزمایشی بتا بازی هستند، خواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

انتشار خبر شوکه کننده لغو ساخت Fable Legends و بسته شدن استودیو لایون‌هِد توسط مایکروسافت در روز گذشته باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران پر پا قرص مجموعه دوست‌داشتنی Fable شده بود. با این حال در صورتی که از جمله افرادی هستید که در بتا آزمایشی Fable Legends حضور داشته‌اید، مدت زمان بیشتری را برای خداحافظی با مجموعه مورد علاقه خود خواهید داشت.

به دنبال اعلام رسمی لغو ساخت بازی، توسعه‌دهندگان اطلاعیه دیگری را در رابطه با بتای حال حاضر بازی منتشر کرده‌اند. با توجه به جزئیات منتشر شده برروی تالار گفتگوی Fable، نسخه‌ی آزمایشی بتا بازی یک ماه دیگر تا تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برای افرادی که اکنون بخشی از بتا هستند، ادامه خواهد داشت. بعد از این تاریخ تا آنجا که می‌دانیم بازی Fable Legends و مجموعه Fable به پایان می‌رسد.

بازیکنانی که از طریق بازی Fable Legends، گُلد خریداری کرده‌اند قادر بازپرداخت پول خود هستند در ضمن بعد از اعلام رسمی لغو توسعه بازی گزینه‌ی خریداری گُلد از درون بازی حذف شده است.  ایمیل مربوطه به بازپرداخت پول بعد از مدت کوتاهی ارسال خواهد شد.

Fable Legends نخستین بار در سال ۲۰۱۳ به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان رونمایی شد هرچند با گذشت زمان با تایید عرضه‌ی بازی برای رایانه‌های شخصی، مایکروسافت رسما از رایگان (free-to-play) بودن Fable Legends خبر داد. اکنون باید چشم‌انتظار آینده ماند تا ببینیم مایکروسافت در ادامه چه تصمیماتی را برای بازی‌های آینده کنسول ایکس‌باکس وان می‌گیرد.

دیدگاه شما در رابطه با ادامه بتای بازی به مدت یک ماه چیست؟ آیا موافق تصمیم مایکروسافت برای بستن استودیوی لاین‌هد و لغو ساخت بازی Fable Legends هستید؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده