نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

داستان Gears of War 4 در ۲۴ ساعت رخ خواهد داد

با انتشار شماره ماه آپریل مجله گیم‌اینفورمر، اطلاعات تازه‌ای درباره بازی Gears of War 4 منتشر شد. با استناد به این مجله، داستان بازی GeoW 4 در یک بازه ۲۴ ساعته رخ خواهد داد و بازی دارای بخش Co-Op دو نفره خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

دیشب بود که مطلع شدیم شماره این ماه مجله گیم‌اینفورمر، به بازی Gears Of War 4 اختصاص یافته و مشخص شد که شخصیت اصلی بازی، جی‌دی فینیکس، پسر مارکوس فینیکس معروف است. حال که شماره این ماه مجله به طور کامل منتشر شده، اطلاعات بیشتری از بازی مشخص شده است.

مجله گیم‌اینفورمر در این شماره خود اعلام کرد که قسمت چهارم بازی چرخ‌دنده‌های جنگ، بر خلاف قسمت سوم که دارای بخش Co-Op چهار نفره بود، دارای Co-Op دو نفره است. بازیکن اول همیشه در نقش جی‌دی فینیکس قرار خواهد گرفت و بازیکن دوم می‌تواند از بین دو شخصیت کیت و دل انتخاب کند:

با اینکه هر سه شخصیت در اکثر لحظات بازی در کنار هم هستند اما در بعضی مواقع ممکن است از هم جدا شوند و بسته به اینکه شما چه شخصیتی را انتخاب کنید، داستان بازی دستخوش تغییراتی خواهد شد.

درباره داستان بازی نیز اطلاعاتی منتشر شده است. پیش از این مشخص شده بود که وقایع بازی ۲۵ سال پس از وقایع Gears of War 3 اتفاق می‌افتد و داستان بازی در یک بازه ۲۴ ساعته روایت می‌شود.

در ادامه این پرونده مجله گیم‌اینفورمر، مشخص شد که با اینکه در انتهای قسمت سوم بازی تمامی لوکاست‌ها از بین رفتند، اما مقداری از سوخت‌های فسیلی نیز در طی این اتفاقات از بین رفتند و فقط چند صد هزار نفر برروی سرا زنده ماندند. به همین دلیل نیروهای COG، برای تامین امنیت، تمام بازماندگان را درون ساختمان‌هایی قرار داده‌اند و این مسئله به مذاق تعدادی از افراد خوش نیامده است و یک گروه شورشگر به نام The Outsiders در بیرون این ساختمان‌ها تشکیل شده است. راد فرگوسن، تهیه کننده بازی،‌ در اینباره گفت:

نیروهای COG دقیقا مانند یک پدر و مادر بسیار حساس عمل می‌کنند و می‌خواهند از تمام بازماندگان محافظت کنند. گروه The Outsiders از اشخاصی تشکیل شده‌اند از این ساختمان‌ها خارج شدند زیرا فکر می‌کنند اگر نتوان به صورت آزادانه زندگی کرد، زندگی ارزشی ندارد. ما در ابتدا تصمیم داشتیم که از جنبش هیپی‌ها برای اعتقادات گروه The Outsiders استفاده کنیم اما پس از بحث و تبادل نظر تصمیم گرفتیم که آنها را بیشتر شبیه یک دسته موتورسواران متعلق به ۱۹۷۰ درست کنیم.

پرونده مجله گیم‌اینفورمر درباره بازی، بسیار مفصل است و از اسلحه‌ها و دشمنان جدید و سیستم آب و هوایی جدید سیاره سرا نیز جزئیاتی منتشر شده که می‌توانید با مراجعه به سایت این مجله، تمام پرونده را به طور مفصل مطالعه کنید.

قسمت چهارم بازی چرخ‌دنده‌های جنگ قرار است در سال ۲۰۱۶ برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شود و بر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به احتمال بسیار قوی بتای بازی، بهار امسال در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره این اطلاعات تازه از بازی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده